Zou het niet handig zijn als de source code in een appart venster weergegeven zou kunnen worden oid? Ik vind 't forum vrij smal en je hebt zowiezo nog die balk met regel nummers en zo. Wat er dus gebeurt is dat elk beetje script een horizontale scrollbar krijgt. Dit is niet handig om te lezen en vooral niet als 't script langer is als je beeld hoog is. Want dan moet je dus naar onder scrollen de balk verschuiven en dan weer naar boven scrollen om de eerste regel fatsoenlijk te kunnen lezen.

En ja ik weet dat je kan selecteren en dan slepen en dan scrollt ie automatisch maar 't is gewoon irrant imo.
Mhz 't werkt idd. Echt een mooie oplossing is 't imo niet maar goed.

bookmark werkbalk wil ik niet eens aan hebben staan. Kost me ruimte :) .

Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)

edit: Nee waarom zou ik? De sites die ik bezoek steken goed in elkaar en hoef ik dus niet aan te passen. En mocht ik toch ooit eens eenmalig iets aan willen passen kan ik met webdev toolbar de CSS aanpassen.
Nu ik toch bezig ben :D er zit btw nog wel eens een probleem dat als de start post breeder is als 'normaal' dan komt de tekst onder de reclame banner te staan. En dat is dus totaal niet meer leesbaar. Maar dat is vast al bekend ;)

Daarvoor heb je de adblock extensie ;)
Kortom leuk dat firefox :)
Nu nog wat sneller de pagina's laden en ik ben helemaal tevreden :P
mhz idd. Die heb ik geinstalleerd alleen gebruik ik em nooit.

Maja 't is gewoon niet klant vriendelijk zeg maar. Je wilt je site zo toegankelijk mogelijk hebben en dan moet je niet gaan vertrouwen op de firefox extensions van de bezoeker :-/

edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.
Mitch schreef op 06.07.2006 21:55
Kortom leuk dat firefox :)
Nu nog wat sneller de pagina's laden en ik ben helemaal tevreden :P

Daar heb je dan weer Fasterfox voor :-p
Roy Bongers schreef op 06.07.2006 21:57
edit: is pagina's laden niet meer een probleem van de hoster / jou internet verbinding? Volgensmij is firefox niet zo super traag met renderen hoor.

Mijn verbinding is 6 Mbit, die zal het dus niet zijn ;)
Maar mijn ervaring is dat sites met Opera sneller laden, vandaar mijn opmerking dus.
Fasterfox zorgt er toch alleen voor dat FF sneller opstart?

Mhz gebruikt Opera dan standaard een download accelerator oid? Ik vind 't maar vreemd iig. Maar 't zou kunnen dat Opera pagina's sneller renderd.
Nee roy :-)

misschien ook, maar fasterfox zorgt er ook voor dat pagina's sneller laden :-)
Geweldig, FF extensies. Als ze het zouden doen... Ik heb ook geen problemen met het laden van pagina's, maar het starten van FF zelf is nog wel tamelijk traag...

Trouwens, hier in Zoetermeer is een verbinding te krijgen van 1 Gbit/sec!! Voor bedrijven, maarja =P
PHP Newbie schreef op 06.07.2006 22:56
Nee roy :-)

misschien ook, maar fasterfox zorgt er ook voor dat pagina's sneller laden :-)

Oh ja wacht zo zat 't idd. Fasterfox veranderde een paar instellingen zoals max aantal connecties enz. Die hoef je maar een keer uit te voeren toch?

En verder heb je nog een preloader waarmee firefox sneller op start. De enige reden dat IE sneller is komt omdat IE ook al preloaded is.

Reageren