Mijn videokaart is zojuist kapot gegaan en nu wil ik een nieuwe kopen. Ik heb er alleen geen verstand van. Is een Geforce 6800 goed? Ik speel namelijk ook nieuwe spellen op mijn pc. Wat moet ik weten of deze kaart in mijn pc past? En is deze kaart wel goed? Of raad u me iets anders aan?
Ik wil ook mijn pc sneller maken. Ik was van plan 2 geheugenkaarten te kopen van beide 1gb. Maar van welk type?
Voor wat betreft je geheugen ben je ook afhankelijk van je moederbord, kijk eens na wat voor geheugensnelheid die aankan (ws DDR 400mhz) er is ook DDR2, maar dat zou voor jou niets extra's opleveren omdat je moederbord minder snel is.
Voor wat betreft de videokaarten, zou ik hier eens kijken:
Wat voor geheugen je moet hebben staat in het boekje van je moederbord.
2x 1Gig lijkt me wat veel als er ook al wat in zit, denk dat je beter kan zorgen dat je in het totaal 1 of 1.5Gig hebt.
Ik ga er van Uit dat je nog een AGP videokaart hebt? En je wil nieuwe games kunnen spelen, dat gaat Lastig worden, maar je kan bijvoorbeeld kijken naar de Radeon X1600Pro (AGP) oid.
Je hebt hem neem ik aan ook al eens gerestart?
Dit lijkt hetzelfde probleem als wat ik eens heb gehad (alleen was het bij mij het hele scherm)
Maar na een restart was deze bij mij weer toppie :)
Je hebt hem neem ik aan ook al eens gerestart?
Dit lijkt hetzelfde probleem als wat ik eens heb gehad (alleen was het bij mij het hele scherm)
Maar na een restart was deze bij mij weer toppie :)
Inderdaad, kan best zijn dat hij het tijdelijk door de warmte begeven heeft, maar dat hij het weer doet als de temperatuur weer wat zakt.
Ik ondervind de laatste paar dagen ook wat meer problemen met mijn pc :)
Je zou kunnen kijken of de kaart niet te warm is, evt. met tafelventilator erop starten.
Werkt dat niet zul je een nieuwe moeten hebben.
Er zijn genoeg AGP kaartjes in de aanbieding, denk aan X800/GF6800 kaartjes die voor rond de 200 wegmogen.
Verder zou ik die 2x256 vervangen door 2x512, dat zul je al flink merken!