Mijn videokaart is zojuist kapot gegaan en nu wil ik een nieuwe kopen. Ik heb er alleen geen verstand van. Is een Geforce 6800 goed? Ik speel namelijk ook nieuwe spellen op mijn pc. Wat moet ik weten of deze kaart in mijn pc past? En is deze kaart wel goed? Of raad u me iets anders aan?
Ik wil ook mijn pc sneller maken. Ik was van plan 2 geheugenkaarten te kopen van beide 1gb. Maar van welk type?
2x 1024mb wilde ik halen. Ik gebruik namelijk meerdere proramma's tegelijk en ik wil van alle haperingen af. Hopelijk wordt dat hiermee verholpen. Zou dat kunnen? of heb ik 512mb nodig omdat 1024mb niet mogelijk is met mijn pc?
U zegt dat ik een AGP kaart nodig heb. Is de GF 6800 een AGP? en past deze zonder andere upgrades in mijn pc?
En kan ik hiermee oblivion spelen: www.morrowind.com ?
Wat is het processor geheugen? En wat is er dan mis met het moederbord?
2x 1024mb wilde ik halen. Ik gebruik namelijk meerdere proramma's tegelijk en ik wil van alle haperingen af. Hopelijk wordt dat hiermee verholpen. Zou dat kunnen? of heb ik 512mb nodig omdat 1024mb niet mogelijk is met mijn pc?
Je moet eens op de momenten van de haperingen in Task Manager kijken hoeveel geheugen je gebruikt.
Ik heb regelmatig heel m'n taakbalk vol met van alles en nog heb ik genoeg aan 1024MB.
U zegt dat ik een AGP kaart nodig heb. Is de GF 6800 een AGP? en past deze zonder andere upgrades in mijn pc?
Ja en nee.
De GF6800 serie is er in AGP en PCIe smaak.
Daar moet je dus goed op letten :)
Do birds fly?
Mja, een high-end kaart van de vorige generatie kan alle spellen nog makkelijk aan.
Alleen dingen als HDR heb je niet.
De enige manier om dat te krijgen is om er ook een nieuw moederbord met PCIe en processor bij te kopen.
Wat is het processor geheugen? En wat is er dan mis met het moederbord?
Berekeningen die veel gedaan worden en/of wachtende data worden vaak in dat geheugen geplaatst.
In C++ doe je dat bijv door het woord "register" te gebruiken bij de variabeledeclaratie.