Heeeeet is weer zoverrrrrr. Vrijdag!

* Waarom gaat een belg op vrijdag door het raam naar binnen???

Het weekend staat voor de deur :D
@ Willem-Jan: pardon! Was een uitschietertje :-)
wat is het toppunt van snelheid?

Antwoord: zo snel rond de tafel heen rennen dat je (jonguheer) in je kont zit:p

GR. mebus!
@Mebus: fout! Het toppunt van snelheid is van een toren naar beneden piesen, naar beneden te rennen, en weer tegen de stroom in naar boven te zwemmen!
Mammie!!! @arendjan is bijdehand!:P:P

Het vliegt rond door de kerk en heeft een roze pakje aan ra ra wat is het???

Antwoord: Jezus in zijn balet pakje;)

GR. mebus!
Die vond ik niet zo leuk Mebus, aangezien ik christelijk ben.... snap je?? Maareh er zeggen er meer dat ik bijdehand bent dus...:P
ArendJan schreef op 07.07.2006 18:33
Die vond ik niet zo leuk Mebus, aangezien ik christelijk ben.... snap je?? Maareh er zeggen er meer dat ik bijdehand bent dus...:P
Hoezo? Veranderd dit je kijk op het geloof?? ;)

Hier nog een!!

Een reclameman werd ingehuurd door de spijker- en nagelgroothandelaar van Leeuwen, om een goede pakkende campagne te verzinnen. Om het creatieve proces niet in de weg te staan en onnodig in te dammen, had hij volledig de artistieke vrije hand gekregen.

Na een halve week denken meldde hij dat de slogan en het bijbehorende billboard af waren. Nieuwsgierig toog de heer Van Leeuwen zelf naar des reclamemakers kantoor. Vol verwachting bekeek hij het resultaat: Een meer dan levensgrote foto van Jesus aan het kruis. In sierlijk schrift (ja inderdaad, spijkerschrift) eronder stond de tekst te lezen: "HIJ hangt hier al eeuwen, met spijkers van Van Leeuwen". Geschokt reageerde de groothandelaar: "Ja maar, ja maar, ja hoor eens even, maar.... We zitten hier in een zwaar gelovig gebied, dat kan ECHT niet!!! Ik EIS een andere campagne, zonder blasfemie en zo!". Boos dat zijn (toch werkelijk fantastische) slogan te grof bevonden werd, toog de reclameman weer aan het werk. Een paar uur later meldde hij de definitieve versie gevonden te hebben. Wederom kwam Van Leeuwen ten kantore.

"Toch geen Jesus meer?" vroeg hij bezorgd. "Meneer, weest u gerust, u zult op het billboard geen Jesus meer aantreffen!". Met een weids gebaar onthulde de reclameman zijn pièce de resistance: een billboard met een foto van een leeg kruis. Daaronder de tekst:"Nou is Hij er van afgepleurd. Met spijkers van Van Leeuwen was dat nooit gebeurd!"
Bienze, ondanks dat vele mensen hem leuk zullen vinden, kan je a.u.b. wel bedenken dat je sommige mensen echt hard tegen de schenen schopt?
Gewoon respect opbrengen voor iemand anders is niet zo moeilijk, gewoon je af en toe inhouden, er zijn genoeg leuke moppen te vinden waar iedereen om kan lachen. Ik vraag je dan ook vriendelijk geloof vernederende moppen niet meer te posten. En dan bedoel ik dus niet alleen christelijke moppen, maar ook moppen over Allah en Boedha e.d.

Als het aan mij ligt zijn een heleboel moppen niet echt leuk, door de Belgen, Marokkanen, Turken e.a. figuranten in moppen die belachelijk gemaakt worden.
Maar ik denk niet dat iemand het daar verder echt mee eens is, laat staan zich er iets van aantrekt.

En dan heb ik het nog geen eens gehad over de zin van de Vrijdagmiddagtopic traditie, maar dat leed zal ik jullie besparen...
het is niet voor niets koffiehoek, een beetje offtopic mag ook wel eens, anders komt het ge-offtopic in de normale topics
@Bienze:
Geweldige mop, maar je moet wat aan die enters doen.. Het leest een beetje vaag..
LEKKER UITSLAPEN!! Net een drukke week achter de rug ^_^ Maar wel een leuke! (mn eerste werkweek)

@bienze:

Haha hij is wel lol, maar denk wel aan de mensen die erg gelovig zijn... Dat zal soms inderdaad wel erg hard aankomen...

Reageren