Oke, van mij mag het topic weer blijven, dat filmpje is echt leuk :)
Zouden ze hem zelf ook al eens gezien hebben? Gewoon op een CD branden en anoniem bij SBS6 naar binnen gooien o.i.d :)
Zou leuk zijn, ze zenden het alleen toch niet uit...Die van Boaz is ook leuk, zouden ze mensen hebben getest op hun hart? Je zou er een hartaanval van krijgen als iemand je op zo'n manier laat schrikken.
Nog een mop:
(opmerking vooraf, wat de meesten wel weten: Prins Claus heeft (had) zijn schouders altijd ver omhoog, richting zijn hoofd)
Op een dag gaan prins Claus en zijn chauffeur naar een luxe restaurant. De ober geeft hun de menukaart en vraagt wat ze als voorafje willen.
Na enig overleg besluiten ze om de schildpaddensoep maar eens te proberen.
Na een half uur, hebben ze nog steeds geen soep voor zich staan, en ze vragen de ober waar de soep blijft. De ober gaat naar de keuken, om het te vragen. Het blijkt dat de kok met de soep bezig is.
Nog een halfuur later, nog steeds geen soep. Dan besluit de chauffeur maar eens te gaan kijken. Hij loopt naar de keuken waar de kok wanhopig bezig is om de kop van de nog levende schildpad af te halen (hij moet natuurlijk wel vers zijn) Elke keer als de schildpad zijn hoofd naar buiten steekt, slaat de kok toe, maar elke keer heeft de schildpad zijn kop weer optijd teruggetrokken.
De chauffeur vraagt aan de kok of hij het eens mag proberen, hij pakt het mes, steekt zijn vinger in "de kont" van de schildpad, die zijn kop uitsteekt en hij kan zo de kop eraf hakken.
"Hoe doet u dat" vraagt de kok. "Oh" zegt de chauffeur, "Ik moet elke dag bij prins Claus zijn stropdas omdoen."
Haha boaz, die is wel LOL, maar ik tga nu ff een zaterdag topic maken :D (zodat we verder kunnen gaan) [edit] oh.. die is weg :-( Maarre, ik heb net gemailt naar SBS6, met de link naar dat filmpje, en als ze terug mailen, laat ik het horen![/edit]
Oke: Dit heb k dus gemailt:
heey hallo SBS6-ers
Ik heb een leuk filmpje gemaakt, op jullie uitzendingen van die bel spelletjes. Kijk zelf maar: www.dukesoft.nl/belspel.wmv
Ik hoop zo spoedig mogelijk een bericht terug te krijgen.
Stuur dan een mailtje, waarin staat dat je dit filmpje op het internet hebt gevonden. Want ik heb dit filmpje al eens eerder gezien, en volgens mij heb jij die niet gemaakt. . .