Ik ben op zoek naar een bekwame php/mysql/XML scripter die trek heeft in een nieuw en uniek idee.

De layout is grotendeels klaar alleen de PHP en XML moet er nog in verwerkt worden.
Alles is aanwezig voor dit project: domein, hosting, ontwerpen, middelen, etc...

Vereiste:
- Vergaande kennis van php/mysql/XML
- Motivatie
- Intresse in Toerisme/attractieparken

Project:
Jij zal er voor zorgen dat er een goed lopende site op het net zal verschijnen. Als beloning kun je inkomsten generen van de site voor een bepaalde tijd of een van te voren met elkaar afgesproken andere beloning.

Verdere details zou ik graag persoonlijk met een ieder willen bespreken.

Als je beslist om mee te werken aan dit project wordt je onmiddelijk van alles op de hoogte gesteld.

Laat maar iets weten!
Groeten
Bjorn
Verwerkt worden? Of gemaakt worden? Daar zit een groot verschil in :).
De php werkt al in 1 frame,, maar hij diend bij 1 zoekopdracht in 2 frames informatie te geven. Dus dat moet gemaakt worden. in dat 2e frame diend dus informatie te komen die wordt gegeven in de vorm van XML.
Arjan je hebt een mailtje
Nuttige post :s
Waarom zet je het niet gewoon in het forum?
Of schrikt het af?
Willem-Jan, hij heeft mij een ander voorstel gedaan met betrekking tot sponsoring van mijn Kenia project ;).
De site was een idee van mij en lied ik door een kennis uitvoeren. Door omstandigheden in het prive leven van die kennis kan hij niet meer in staat zijn om de site af te maken. (wel misschien over een jaar, maar daar wil ik en hij waarschijnlijk ook niet op wachten)

Doordat ik geen ervaring heb met het bouwenvan de site hield ik me bezig met de teksten en hij volledig met het bouwen.

Vandaar de hulp via deze manier en niet via het forum omdat ik van PHP geen touw kan vast knopen.
Arjan Kapteijn schreef op 07.07.2006 23:23
Willem-Jan, hij heeft mij een ander voorstel gedaan met betrekking tot sponsoring van mijn Kenia project ;).

Niet goed..?
Ik snap het nu, en vind dat wel reden om een mail te mogen sturen, of Arjan het zelf ook leuk vond kan ik uiteraard niks over zeggen :)
Willem-Jan schreef op 07.07.2006 23:32
of Arjan het zelf ook leuk vond kan ik uiteraard niks over zeggen :)

Heb helaas nog geen reactie
Ik ben nog aan het nadenken over een reactie, geef me 10 minuten :P.

Reageren