Ik ben op zoek naar een bekwame php/mysql/XML scripter die trek heeft in een nieuw en uniek idee.

De layout is grotendeels klaar alleen de PHP en XML moet er nog in verwerkt worden.
Alles is aanwezig voor dit project: domein, hosting, ontwerpen, middelen, etc...

Vereiste:
- Vergaande kennis van php/mysql/XML
- Motivatie
- Intresse in Toerisme/attractieparken

Project:
Jij zal er voor zorgen dat er een goed lopende site op het net zal verschijnen. Als beloning kun je inkomsten generen van de site voor een bepaalde tijd of een van te voren met elkaar afgesproken andere beloning.

Verdere details zou ik graag persoonlijk met een ieder willen bespreken.

Als je beslist om mee te werken aan dit project wordt je onmiddelijk van alles op de hoogte gesteld.

Laat maar iets weten!
Groeten
Bjorn
Arjan Kapteijn schreef op 07.07.2006 23:58
Ik ben nog aan het nadenken over een reactie, geef me 10 minuten :P.

Is al laat en oogjes worden al moe.,, maar vooruit dan maar ;-)
Arjan, bedankt voor je mail.

Je hebt ondertussen een nieuwe mail
Hmmm, mysterieus :)
Misschien handig niet te reageren in het forum voor zulk soort berichten?
Zo, daar ben ik weer. Vanacht heb ik vrij veel tijd besteed om het een en ander een beetje ordelijk op papier te krijgen. Het is ingewikkeld om duidelijk te krijgen wat er moet gebeuren als de opdrachtgever het verschil tussen html en php niet weet ;). Ik heb besloten de opdracht niet aan te nemen maar zal wel hier de uitleg geven om het andere weer makkelijker te maken.

Wat er moet gebeuren is het volgende. Bjorn heeft een website (klik) waar je kunt zoeken naar een bepaald pretpark. Dat de website totaal niet logisch is met betrekking tot bijv zoekmachines hoeven we hem niet meer uit te leggen... dat heb ik nu wel duidelijk gemaakt. Als je een bepaald pretpark selecteerd wilt hij rechts de hotels laten zien die in de buurt liggen.

En dat is waar de opdracht ligt. Die hotelgegevens moeten van bookings.nl afkomen. Dit is een soort referal systeem. Bjorn kan gebruik maken van hun database met gegevens en bij hun bookings plaatsen. In ruil daarvoor krijgt die organisatie weer meer bookings en dus meer geintresseerde hotels.

Die bookings gaan met een soort van XML tussen de website en de database van die bookings.nl. De documentatie daarvoor staat hier.

Wat er dus moet gebeuren is dat er in dat rechterframe een lijst met hotels moet worden opgevraagd, gefilterd en weergegeven op een manier dat de gebruiker een overzicht krijgt van de hotels die in de buurt liggen. Vervolgens moet de klant wat informatie kunnen opvragen over die hotels (op dezelfde manier, je spreekt een functie aan met een hotelid en krijgt dan een xml terug) en de mogelijkheid krijgen om te booken.

Voor dat booken is dus een formuliertje nodig wat de informatie kan doorsturen naar bookings.nl die dan verder alles regelt. De website van Bjorn is dus de frontoffice, bookings.nl de backoffice.

Duidelijk?
Bij deze het uitleg van Arjan die mij goed geholpen heeft maar momenteel teveel vakantie in Griekenland moet gaan vieren ;-)

NOGMAALS,, super bedankt Arjan..!

Daarom nogmaals de openstaande opdracht voor iemand die de komende 1 of 2 weken hier (niet full time) aan wil werken.

Graag zie ik wel enkele referenties van sites die al gemaakt zijn.

Ik hoor graag van jullie.
Een verzoekje. Posts als Persoon xx je hebt mail of persoon yy over tien minuut heb je antwoord hier aub niet posten we schieten er niets mee op.. Kontroleer vaker je email maar...

Reageren