Jup, ik ga binnenkort op vakantie en ben jarig, ik zat te denken want krijg ook een laptop om een php boek aanteschaffen, aangezien dati k niet zoveel van php weet en zonder internet zit , AKA geen phphulp.nl
1. Voor jou zou ik voortaan LETTEN OP MIJN SPELLING!
2. Oké,
3. Ik vraag welke jullie het beste vinden? niet waar de boeken sectie zitten want daar ben ik al geweest
Ik zou sowieso altijd de laatste versie leren.... dus PHP5 en in zo'n boek staat heus ook wel wat PHP4 dingetjes...
Er staan al tig topics over phpboeken.
edit:
als je alle 3 de punten hebt gevolgd met name 1. Nederlands leren! Dan zie je al die topics dat dat gedaan wordt!
Oke ik ga zoeken! maar is er niet enige update over een goed boek, zat eignelijk te denken aan php 5 superboek, maar daar zaten enige minpuntjes aan had ik begrepen.
En ik vind het ook echt een superboek, maar je moet al wel behoorlijk wat van PHP af weten om er mee te beginnen, het princiepe van PHP wordt er niet uitgelegd.
Verder een tip:
Download de PHP manual op je laptop, dan heb je het internet bijna niet nodig...
1. Het ging me om deze zin: 'ik zat te denken want krijg ook een laptop om een php boek aanteschaffen,' Niet om je spelling
2. ..
3. Ik heb ze niet allemaal gelezen, dus aan mij heb je niks meer...
Jaa ik zat te deknke aan een pdf of zoiets zodat ik alles kan nakijken als ik het niet weet.. en dat is vaak.. waar kan ik de php manual vinden. php.net?
@ willem-jan was idd wel vage zin maar ik bedoelde der mee dat ik een laptop voor me verjaardag krijg en ik wil graag nog een paar sites maken in de dagen dat het regend (bijv.) en aangezien dat ik nog een 'newbie' ben in php zoek ik een grote, duidelijke informatie bron.