Jup, ik ga binnenkort op vakantie en ben jarig, ik zat te denken want krijg ook een laptop om een php boek aanteschaffen, aangezien dati k niet zoveel van php weet en zonder internet zit , AKA geen phphulp.nl
Zie http://www.phphulp.nl/php/boeken/35/ , een uitstekend boek en ook bij Bol te krijgen. De SQL die in dit boek wordt gebruikt, is niet altijd even fraai, maar dat leer je wel weer af.
[offtopic]
Ik moet even biechten:
Ik ben stout geweest, ik was laatst bij een programmeur thuis (directeur van iets met een weekendje weg en nl). Toen zag ik hem liggen:
PostgreSQL van Bruce Momjian.
Ik kon mijn handen niet bedwingen en heb het boek onder mijn kleding gedaan en meegenomen.
Ik heb er geen spijt van (integendeel), maar o luisterend oor, wat is mijn straf?
[/offtopic]
@Jason: Dat is niet echt netjes. Maar nu je hem toch in huis hebt en je ook van dat 'luisterend oor' af wilt, raad ik je aan om het boek uit te lezen en het dan (anoniem) weer in die man zijn brievenbus te gooien.
Het boek "leer jezelf makkelijk PHP" van Arjan Burger (als ik het niet verkeerd zeg) is ook erg goed! Ik heb het gekregen van mijn ouders en dit boek snap zelfs ik. =)
btw: Slapen staat niet op mijn lijstje, mijn zus houd een feestje met nou niet echt zachte muziek. :-)
@Lotte: Moet jij daar dan niet bijzijn? Tweeling toch?
@Jan: Mag ze nog even opblijven alsjeblieft, zovaak komen we haar hier niet meer tegen, ik vind het wel leuk dat ze weer even langskomt. (Mijn oogjes worden trouwens ook steeds kleiner)