Hey, even een kletshoekje over de macbook.
Ik zit zelf erg te twijfelen om een macbook te nemen. Qua vermogen kan hij het denk ik wel aan, ik programmeer alleen maar geen games dus!!
Maarja zijn hier nog mensen met ervaring... die graag hun mening willen delen:) het kan hier.

p.s is het aan te raden om mijn desktop te vervangen voor een macbook die ongeveer 2 a 3 jaar mee moet gaan? ik heb nu Amd 3200+, mobo asus a8n5x, videokaart asus geforce en6600 td en 1gb ram kingston geheugen en een hdd van 200 gb (die ik nooit vol krijg:P)
Ik raak eerlijk gezegd ook geintereseerd in een Macbook:) Wie heeft er toevallig ergens een 2ehandse goedkope gezien?
martkplaats, speurders, vergelijk enz..
Kan niet veel vinden. Zoek echt goedkope alleen om te schrijven;)
hoop niet teveel op een 2de hands, er is iemand in zoetemeer die bied er een goedkoop aan geloof wel de low-end version... maarja. (via marktplaats)
Ik ga zelf voor de macbook low-end version de pro is mij te duur!! en het enige voordeel is de videokaart maar waarschijnlijk gebruik ik die toch niet zwaar, wel wat extra ram geheugen erbij upgraden naar 1gb en een externe hdd.
Nou nog even financieel alles rond krijgen en dan hopelijk ben ik de nieuwe eigenaar van een macbook na de zomer vakantie!
Bedankt voor het lange verhaal Jelmer, jij hebt voor mij de knoop doorgehakt:)
Zoek dan op de voorganger, Powerbook of iBook
de macbook is wel veel sneller blijkt uit metingen....
Er komt als het goed is ook een nieuwe release uit! die nog zuiniger is, en geloof dat de kinderziektes ook wel aardig uit de macbook zijn verdwenen.....
dus dan wordt het de macbook met ongeveer een budget van 1300 euro meot dat te redden zijn!

Reageren