hoi,

Ik heb een vraagje hoe oud zijn jullie???
Ikzelf ben 13
en jullie

groetjes Peter Wessels
23
SanThe schreef op 26.09.2006 22:38
@Lotte: Zonder jou zou het hier maar saai zijn. Lekker blijven posten. En zo veel onzin post je nou ook weer niet, want ik heb je al een paar keer zeer scherpe reacties zien geven in diverse (onzin?) topics waar ik regelmatig behoorlijk om moet lachen.

Slaap lekker.

Houdt je vader gevoelens wel in bedwang!

BTW. Ik ben 16
Steffan schreef op 28.09.2006 18:29
[quote=SanThe schreef op 26.09.2006 22:38]@Lotte: Zonder jou zou het hier maar saai zijn. Lekker blijven posten. En zo veel onzin post je nou ook weer niet, want ik heb je al een paar keer zeer scherpe reacties zien geven in diverse (onzin?) topics waar ik regelmatig behoorlijk om moet lachen.

Slaap lekker.

BTW. Ik ben 16[/quote]
Ik heb zelf twee (grote) dochters en een kleinkind, dus dat 'vader gevoel' in bedwang houden is niet zo makkelijk.
SanThe schreef op 28.09.2006 18:43
[quote=Steffan schreef op 28.09.2006 18:29][quote=SanThe schreef op 26.09.2006 22:38]@Lotte: Zonder jou zou het hier maar saai zijn. Lekker blijven posten. En zo veel onzin post je nou ook weer niet, want ik heb je al een paar keer zeer scherpe reacties zien geven in diverse (onzin?) topics waar ik regelmatig behoorlijk om moet lachen.

Slaap lekker.

BTW. Ik ben 16[/quote]
Ik heb zelf twee (grote) dochters en een kleinkind, dus dat 'vader gevoel' in bedwang houden is niet zo makkelijk.[/quote]

Sorry, ik ben al bezet :P
14 jaartjes! :}
Lotte schreef op 28.09.2006 18:53
[Sorry, ik ben al bezet :P

LOL
Oké, ik kom de "oudjes" even versterken!

Ik ben 41 :)
Coole avvie Esly :)
25

Is nog niet voorbij gekomen dacht ik.

Reageren