@John en een helderse wijsheid dan? Die zijn er ook nog hoors:P Den helder dus:) Lol eindelijk eens iemand die dichterbij woont dan alkmaar ofzo:p
Na ja,
leeftijd maakt toch niks uit?? mijn in iedergeval niet al kwam er hier van 100 op de website die een vraag over php heeft of ons kan helpen ben daar alleen maar blij mee:)
18, 2 weken geleden begonnen met php. Op stage de opdracht om samen met een HBO'er een webshop aan te leggen. Leek me een goed moment PHP te leren.
Zit met een verouderd boek. Heb wel hulp van iemand die php doet aan zijn opleiding maar die is momenteel ziek.
@mebus
Bedankt,
criminals? ik doe niet aan zulke blaat spelletjes, ik zit hier op stage.
Ben met php zo gevorderd dat ik nu bij databases aangekomen ben. Boek is hiervoor te oud vandaar dat ik hier even kom kijken.
Simon
@harmen, nee ik was al geregistreerd 2 weken terug dacht ik. Maar had verder nog niet echt gekeken omdat ik een goede basis wilde hebben ^^. Nu ik al wat verder ben, en in ieder geval basis php kan lezen vind ik dat ik wel actief kan worden.
Neenee, kom niet voor een nieuw boek.
Kom ook niet gewoon voor wat vraagjes.
Ik wil gewoon verder gaan in PHP.
Zal heus wel vragen stellen als ik ze nodig heb.
Krijg sowieso nog een nieuw boek van een vriend van me te leen. Dus dat is het probleem niet.
Even voor de duidelijkheid, ik gebruik nu Larry Ulman's PHP voor het world wide web. Dit boek is een oude versie met php3, dus ik moest veel commando's van mijn stageloper leren.