ArendJan: Het is verre van noodzakelijk om over elke thread en post je mening te geven over hoe nuttig je het vind. Zulke comment (net als deze) vervuilen de fora en threads met zinloze threads, en het zou mooi zijn om die te beperken tot de koffie hoek.
Voor de rest graag posts met iets meer inhoud en nut plaatsen dan ;)
De links gaan nergens heen. Als je er op klikt gebeurt er niets. Check je code even, het ziet er erg slordig uit, en de overtollige verdiend de schoonheidsprijs ook niet.
Mooi design, ik zou alleen om het een beetje 'mooier' te maken er wat meer van dat blauwe (#00AAFF) in verwerken, die je ook in je links hebt. Als achtergrond ofzo, of iets anders. Maar meer blauw, heb je meer contrast en ziet het er mooier uit (denk ik)...
Voor de rest centreren dan maar he?
[edit]
lol, moet je je site eens door validator.w3c.org halen :p die kan em niet eens lezen, jou site! whhaha LOL
[/edit]
<span style="...">L</span>etter
of
<span id="...">L</span>etter
of
<span class="...">L</span>etter
Span is bijna hetzlefde als div, alleen de verschillen zijn:
(bron: Handleidinghtml.nl)
...Het SPAN element heeft een vergelijkbare functie als het DIV element, alleen mag het slechts inline inhoud bevatten en geen elementen op blokniveau (zoals P, UL, TABLE en FORM)...
...Omdat het SPAN element inline inhoud bevat, wordt het (in tegenstelling tot bij het DIV element) niet voorafgegaan en gevolgd door de overgang naar een nieuwe regel...
@Milo : ik zal er naar kijken, maar ik doe het geloof ik altijd verkeerd... :(
@Raymond : dat vind ik nog steeds bullshit, of je nu font of span gebruikt, is allebei correct, alleen font is ietwat verouderd, maar daar heb ik scheit aan....
Jullie moeten trouwens niet teveel op de scripting letten, ik heb ontdekt dat dit gratis host (cjb.net) allerlei javascript door je broncode heenmietert. Ik nl. de doctype wel helemaal bovenaan....