@ArendJan:
"of je nu font of span gebruikt, allebei correct, alleen font is verouderd", sterker nog, niet eens meer w3c valid, waarom dan toch eigenwijs? Aan de hand van wat jij zegt zou ik het wel weten hoor!als je een mooie layout wilt moet je ook zorgen dat hij crossbrowser is, anders blijf je aan de gang met bugs hier en daar in verschillende browsers, helaas kan je dus niet aan alles schijt hebben.
Jullie moeten trouwens niet teveel op de scripting letten, ik heb ontdekt dat dit gratis host (cjb.net) allerlei javascript door je broncode heenmietert. Ik nl. de doctype wel helemaal bovenaan....
Dat is alleen de 1e en de laatste regel van jou hele script, en verder font tags zijn prima te vervangen met span tags zoals al eerder is gezegd.
Het allereerste wat me opviel toen ik je pagina opende, nouja het 2e eigenlijk want kreeg eerst allemaal pop ups, is dat de kwaliteit van je header zo slecht is dat het gewoon vervelend is om naar je header te kijken..
Ik heb ook een vraagje: Waarom ga je zo tegen iedereen in? Als je niet tegen kritiek kan vraag dan ook niet aan ons (de mensen hier op phphulp) om naar je site te kijken.
Als je dat doet, kan je verwachten dat je commentaar krijgt. Je doet het dan toch om dat commentaar en het advies dat je krijgt?
Of zie ik dat niet helemaal goed?!
Opnieuw eventjes over die header: hij trekt op niet veel :) . Die vogel lijkt juist vanonder een pletwals te komen. Misschien is het een goed idee hem een beetje schaduw (op zen minst) mee te geven ;) .
@Danny : het is ten eerste een praktisch probleem, ik kon geen plaatje vinden dat precies mooi was voor een header, en toen ik dit had gedaan vond ik het wel leuk zo, maargoed dat blijft smaak.
Verder ga ik niet tegen iedereen in, maar probeer ik commentaar te relativeren. Commentaar kan ook onterecht zijn.