Ik weet niet waar dit topic moet, dus zet ik het maar hier. Als het fout is, vraplaats het maar;).

Als ik wil inloggen op MSN, krijg ik deze error:
http://86.83.82.140/msn_error.jpg

Ik krijg het alleen op mijn PC, niet op andere hier in huis. Op andere PC's kan ik met mijn e-mail adres gewoon inloggen!

Wie helpt mij?¿?

BVD, Tdr93

[edit]
Vergeten te vragen: Wie heeft dit nog meer?
[/edit]
heb ik ook wel eens last van (denk ik, ik onthoud de foutcode niet hor;-) )

gewoon w88 of je pc opnieuw opstarten (w88 was de beste volgensmij:P)
Heb dit gehad,
Er zit (Waarschijnlijk) Spyware/adware op je PC.
Ik kon erbij ook nog eens niet het internet op, maar weer wel e-mailen en het programmatje xfire gebruiken :S Heb dit tot 2 dagen geleden gehad.
Je kunt je PC even opschonen met Hitman Pro en ook nog kijken met HiJackThis of er zooi op zit (pas op dat je niet het verkeerde weggooid). Bij mij was het al te ver heen en ik heb hem moeten herinstalleren.
Greetz. Luke
P.S. Weet niet zeker of het dezelfde foutcode was, maar dacht het wel
PC als 7 keer opnieuwe opgestart, probleemoplossen(die knop) dat helpt ook niets... MSN als opnieuwe geinstalleerd...

Niets, niets werkt!

[edit]
Te laat:D
Gaat het ook lukken met adware? Want hitman pro heb ik wat problemen mee!;)
[/edit]
Ad-aware is te weinig...
Wat is er dan mis met Hitman Pro?
Je kunt misschien ook alle programma's die hitman pro gebruikt downloaden en ze dan zelf 1 voor 1 downloaden.
op www.hitmanpro.nl staat een lijstje. Bij mij haalde vooral Spyware docter er flink wat uit, helaas niet genoeg, om de zut te verwijderen moet je, helaas, wel het programma aankopen.
Greetz. Luke
[edit]
En draai trouwens je anti-virus scan eens
[/edit]
ik heb dit regelmaatig.. alleen bij mij kan ik gewoon op de knop 'Probleem Oplossen' klikken en hij doet het weer gewoon..
Ga ik doen!

Ik heb in het verleden eens een paar keer een aanvaring gehad met Hitman Pro (niet voor herhaling vatbaar:P)

Ik draai AVG free, zou dat helpen?
AVG is beste onder gratis antivirus.
Als je over wilt gaan op betaalde moet je Norman aanschaffen. Deze is echt super :)
Greetz. Luke

@Tdr93
Dat is vrij veel... Draai hem eens wat vaker!
Ik heb eerder ook een foutmelding gehad van live messenger, ik weet niet meer of het dezelfde fout code was.

Mijn probleem was dat mijn tijd en datum niet goed stonden.
Probeer het maar eens: zet je jaartal op 2002 en je zal niet in kunnen loggen op live messenger.

Mvg,

Erik
Ik houd het bij AVG!

Laatst na een topic hier, waarin ik mijn site (zelfgemaakte wargame) liet testen/beoordelen, zaten er allemaal virussen op. Iemand heeft SQL-injections gebruikt. Ik denk dat die iets hebben gedaan en een virus hebben geplaatst!

Nu zijn het er al 17!!

Reageren