Heb dit gehad,
Er zit (Waarschijnlijk) Spyware/adware op je PC.
Ik kon erbij ook nog eens niet het internet op, maar weer wel e-mailen en het programmatje xfire gebruiken :S Heb dit tot 2 dagen geleden gehad.
Je kunt je PC even opschonen met Hitman Pro en ook nog kijken met HiJackThis of er zooi op zit (pas op dat je niet het verkeerde weggooid). Bij mij was het al te ver heen en ik heb hem moeten herinstalleren.
Greetz. Luke
P.S. Weet niet zeker of het dezelfde foutcode was, maar dacht het wel
Ad-aware is te weinig...
Wat is er dan mis met Hitman Pro?
Je kunt misschien ook alle programma's die hitman pro gebruikt downloaden en ze dan zelf 1 voor 1 downloaden.
op www.hitmanpro.nl staat een lijstje. Bij mij haalde vooral Spyware docter er flink wat uit, helaas niet genoeg, om de zut te verwijderen moet je, helaas, wel het programma aankopen.
Greetz. Luke
[edit]
En draai trouwens je anti-virus scan eens
[/edit]
Ik heb eerder ook een foutmelding gehad van live messenger, ik weet niet meer of het dezelfde fout code was.
Mijn probleem was dat mijn tijd en datum niet goed stonden.
Probeer het maar eens: zet je jaartal op 2002 en je zal niet in kunnen loggen op live messenger.
Laatst na een topic hier, waarin ik mijn site (zelfgemaakte wargame) liet testen/beoordelen, zaten er allemaal virussen op. Iemand heeft SQL-injections gebruikt. Ik denk dat die iets hebben gedaan en een virus hebben geplaatst!