Ik weet niet waar dit topic moet, dus zet ik het maar hier. Als het fout is, vraplaats het maar;).

Als ik wil inloggen op MSN, krijg ik deze error:
http://86.83.82.140/msn_error.jpg

Ik krijg het alleen op mijn PC, niet op andere hier in huis. Op andere PC's kan ik met mijn e-mail adres gewoon inloggen!

Wie helpt mij?¿?

BVD, Tdr93

[edit]
Vergeten te vragen: Wie heeft dit nog meer?
[/edit]
Wat je trouwens ook nog evt. kan proberen is het installeren van MSN Messenger 7.5
Ik gebruik hem ook nog omdat Live Messenger steeds chrashde!
Groet
Windows Live MSG werkte tot gisteren perfect.

Meestal geeft hij deze melding een menuut of 2 weer, als ik mijn PC laat ontwaken uit zijn slaap(stand)...

Daarna doet hij het weer perfect.

Hij heeft het gedaan, hoe kan het dan dat hij het zomaar niet meer doet?
op gaim moet het ook werken.. met gaimm kan je dan wel op msn.. maar ik heb het ook gehad, kom ik trug van vakantie, is het in een keer opgelost.. niet dat ik dat zo erg vind :p maar het werkt iig weer bij mij... het heeft ongeveer een maand geduurt hier... ikweet het probleem niet, of hoe je het moet oplossen. dus: succes!
Dit ken ik, als je met Live messenger werkt:
Doe het volgende,

Sluit Live Messenger

Ga naar:
-C:\Documents and Settings\JOUW GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Application Data/Live Messenger Contacts\
- Verwijder alle bestanden en mappen uit die map.

Als het goed is kan je dan weer inloggen. De oorzaak ligt volgens mij bij je msn-naam, die is namelijk weg als je die map verwijderd.
Ook niet een map die er op lijkt iets met ...Live Contacts.
En weet je 100% zeker dat je goed zit.
@Steffan, je msn-naam word niet lokaal opgeslagen maar op de MSN server
Waarom is die naam dan weg, als je die map verwijderd??? Of je instelling(en) zijn iets anders.
Lijkt me heel sterk, of het is een verandering in Live Messenger maar hoe kan ik anders mijn net veranderde naam op m'n PC ook als ik me aanmeld op mijn Pocket PC ontvangen???

Reageren