Hoi ik ben al een tijdje bezig met een script maar er zit ergens een foutje daar ik niet verder kan.
Ik heb het al meerdere malen doorlopen en verandert maar niets helpt

Dit is een test website
je probeert een bestand te openen dat niet bestaat...
Het bestaat wel maar het word verkeerd aangestuurt en zocht iemand die dit zou kunnen nakijken

Warning: fopen(../paidmail/site/html/header.html): failed to open stream: No such file or directory in /storage/san/mijndomein/users/019350/public/sites/www.verkoopstad.nl/paidmail/includes/global.php on line 65
File Does'nt Exists

Op de locatie /storage/san/mijndomein/users/019350/public/sites/www.verkoopstad.nl/paidmail/includes/ is het bestand global.php niet te vinden. En dat kun je zelf ook testen, ga maar eens naar http://www.verkoopstad.nl/paidmail/includes/global.php

Edit: Handleiding van copy/paste niet gelezen...
Frank, kleine aanpassing, je hebt een keer paidmail teveel in het pad, haal je die weg, dan zie je wel degelijk dat bestand, alleen met dezelfde error..

Het probleem zit hem juist in header.html die je probeert te openen. Na even kijken zie ik dat het bestand wel bestaat. Maar ik gok dat het dan komt door de ../ ervoor. De include probeert de file nu uit www.verkoopstad.nl/paidmail/paidmail/site/html/header.html te halen. Dit omdat hij het pad vanuit index.php in de map site begint te zoeken, omdat include de pagina gewoon toevoegd. Waardoor de paden dus hetzelfde zijn als index.php

Probeer het zo eens:
<?php
fopen('./html/header.html'); // De ./ is voor de zekerheid, je blijft daardoor in dezelfde map
?>
-Overbodig-
heb het hele gedeelte er op gezet mischien zie je het nu
leeg
en mischien zit de fout ook wel hier?
Hier houd ik absoluut niet van, ik geef naar mijn idee duidelijk het probleem met oplossing(!) en nog post je 800 regels aan script, wat sowieso al uit den boze is...

Reageren