Hoi ik ben al een tijdje bezig met een script maar er zit ergens een foutje daar ik niet verder kan.
Ik heb het al meerdere malen doorlopen en verandert maar niets helpt

Dit is een test website
o sorry wist dat niet
Plaats alleen relevante code... we gaan hier geen boekwerken doorlopen voor je. Maareh, je zal het wel niet zelf gemaakt hebben dus wellicht is het handig om contact op te nemen met de maker ofzo.
Die is er niet meer.
ik heb dit script gekocht een paar maanden terug via een website en ben er een tijdje mee bezig geweest maar het wil niet lukken.
Wat ik ook doe of probeer die fout blijft.
Wilde alleen een beetje hulp van iemand die het wel wist te vertellen
Het is simpel, we willen best helpen maar zijn niet helderziend. Het probleem is vrij simpel en dat had je ook in de foutmelding kunnen zien.

Je probeerd iets te openen wat niet op die plek staat. Je weet ook op welke regel dus nu is het een kwestie van de 5 regels ervoor en de 5 regels na die ene regel posten. Dat is relevant, 800 regels niet. Vervolgens moet je ook even aangeven waar dat bestand wel staat. Dat kunnen wij niet zien.
peter schreef op 30.07.2006 23:57
Warning: fopen() expects at least 2 parameters, 1 given in /storage/san/mijndomein/users/019350/public/sites/www.verkoopstad.nl/paidmail/includes/global.php on line 65

krijg nu deze fout

Wederom, hier kunnen we dus totaal niks mee zonder relevante code. Als ik tegen jou zeg dat mijn motor niet meer start heb je ook geen idee wat er mis is met mijn auto.
Sorry, was 2e parameter vergeten, maar dat had je zelf ook kunnen uitzoeken.
<?php
fopen('./html/header.html','r');
?>

Edit
Als ik tegen jou zeg dat mijn motor niet meer start heb je ook geen idee wat er mis is met mijn auto.

Sterker nog, we wisten niet eens dat het om een auto ging :)
//function to reader contents of a file

function file_reader($fileurl)

{

$file=fopen($fileurl,'r') or die("File Does'nt Exists");

if (filesize($fileurl) > 0 )

{

$contents=fread($file,filesize($fileurl));

fclose($file);

return $contents;

}
Aan mijn stukje code had je dus niks, het zit in een functie.
Het zit hem in de pagina waar je de functie file_reader aanroept. (Vermoedelijk in index.php og global.php)
$admin_mail_id="info@"; //Site Admin's email adds. for contact

//paths to folders
$url="http://www.verkoopstad.nl/";;
$path="paidmail";

$site_url="$url/site"; //virtual path of the site folder
$site_path="$path/site"; //physical path of the site folder
$siteadds="www.verkoopstad.nl"; //site address
$sitename="verkoopstad"; //site name

Reageren