Oi oi,
Ivm wat drukte, voorbereidingen en andere intresses kom ik er niet aan toe om op dit moment verder te werken met mijn PHP handleiding met hetzelfde enthousiastme als ik ermee begonnen ben. Toen bedacht ik mij opeens... hey... we zijn een community! Zulke dingen kan je leuk samen doen!
Krachten, kennis, tijd en ervaringen delen om samen andere te helpen. Dat klinkt als een PHPHulp project!
Dus... Ik heb hier een handleiding staan welke ik voor een groot gedeelte al in elkaar gezet heb. Nu zou het leuk zijn als ieder van jullie kleine stukjes verder afmaakt. Vertellen hoe een post in elkaar zit. Hoe een array werkt, wat een sessie doet of wat niet meer.
Ik zie je al denken... juist... zulke info staat ook in onze database hier op PHPHulp. De bedoeling van mijn handleiding is echter dat het oppervlakkiger blijft. Het is echt bedoeld voor de mensen die dus nog geen PHP ervaring hebben. Maar als je al eerder een stukje geschreven heb kunnen we die natuurlijk gewoon gebruiken.
Dus, leef je uit, laat je ideeën, suggesties en stukjes tekst gewoon los in dit topic dan zet ik ze erbij. Iedereen is vrij om mijn of andere teksten natuurlijk te verbeteren :).
Oi! We hebben nu een WIKI draaien met de handleiding. Deze vind je hier.
54 views