Hey,

Graag zou ik even willen vragen wat jullie van mijn website vinden.

http://www.chase-sb.nl/

Ben benieuwd of ik afgezeken ga worden of niet, al vind ik het zelf aardig mooi geworden. =)

Alvast thanks !!
Jah nice.. Lay out werkt hier goed, geen errors enz..

Alleen dit bericht hoort eerder in de 'koffie hoek' thuis, dus als er nog ergens een admin rond zwerft...
Naja, we zitten hier ten slotte wel op de "Site-Reviews" pagina. Dus lijkt me niet geheel ongepast om hem hier te posten ? Zijn er nog meer mensen met een reactie =D ?
werkt => check
links => check
laadtijd => check
float => dubbelcheck (ps heel netjes)

bijna helemaal goed, nu nog een beetje meer kleur in de header, en ff een active link statement. en dan is de wereld weer een duidelijk website rijker.
bart van der veen schreef op 01.08.2006 17:42
werkt => check
links => check
laadtijd => check
float => dubbelcheck (ps heel netjes)

bijna helemaal goed, nu nog een beetje meer kleur in de header, en ff een active link statement. en dan is de wereld weer een duidelijk website rijker.

Thanks !!=D

But, "active link statement" ? :$ whats that :O
Ik vind hem nogal donker en grauw, wat meer afwisseling in kleuren kan geen kwaad.
Iedereen z'n eige smaak he? ^^
Erg netjes, alleen te donker en dus slecht leesbaar voor de wat minder goede ogen.
Elke site die mn browser resized click it automatisch weg.
Aight, thanks for the response guys !

Dat "te donker", dat is echt zo'n smaak-dingetje , want dit is de kleurensamenstelling zoals ik die heb gemaakt met vrienden die het toevallig juist weer wel mooi vonden. Dus ach.. =D Wel bedankt voor je mening Willem-Jan. =)
Je site doet erg wazig met firefox... iedere keer als ik ergens op klikt word mijn browsers kleiner en verschuift een stukje.

Reageren