Ja =) Dat is eigenlijk wel irritant.. ik heb graag mijn vensters op VOLLEDIGE schermgrootte en niet dat ik ze nog eens kan maximaliseren. Nu staat er langs mijn firefox-venster nog 1px ofzo... best wel storend ;) ...
Wat zou je er van denken je bezoekers zelf te laten bepalen hoe ze je site willen zien?
Ik zou echt niet terugkomen op je site als je elke keer m'n window verkracht met een stukje JavaScript.
Kortom, lozen die troep.
Nergens voor nodig, bij de autodealer bepaald de verkoper toch ook niet hoeveel zitplaatsen mijn auto moet hebben?
active link statement:
(zie boel post geleden)
is dat je link een andere kleur op het moment dat je op die plek bent aangeland. zodat de gebruiker weer waar hij is. is altijd wel erg prettig als je via een deep link binnen komt.
JavaScriptje haal ik er wel uit, kan me er na uitleg van jullie me wel enigszins wat bij voorstellen...
En dat Active Link Statement, daar ben ik al mee bezig geweest, maar dat wou niet lukken.. is het zo dat je browser checkt of de <a href"...... .php"> overeenkomt met de positie waar je bent en DAN de active link uit je CSS haalt ? Want bij mij werkt het namelijk niet :S
volgens mij ligt het niet aan het script :S ligt het misschien aan het feit dat ik een config file heb voor de layout, en die in al mijn andere paginas laadt ??