Hey waarom is mijn extern mail script gedelete snap er niks van maarja leg maar uit waarom
Omdat je dat letterlijk gejat had van een andere site, reden genoeg lijkt me. Mocht je nu gaan beweren dat die site het van jou gejat heeft moet je niet hier verder gaan maar die site opzoeken (iemand hier had hem gevonden en zal hem nog wel weten) en er zelf werk van maken.
mij boeid het niet als een site iets van me leent
maarja dan toch niet
Hey waarom is mijn extern mail script gedelete snap er niks van maarja leg maar uit waarom
Je zegt "mijn" script, hoe kan het jouw script zijn als een ander het heeft geschreven?
Ik vindt het een beetje kinderachtig van jullie, plaats er dan gewoon de bron bij (als het tenminste 'public' is) of vermeld even dat hij verwijdert is.
Ik kies geen partij in deze mochten jullie dat denken! (alhoewel... de mijne heel misschien :-p)

En hoe weten jullie zo zeker dat hij het gejat heeft?
Is dat van jullie waterdicht???
Ik heb geen idee eerlijk gezegt, ik luister naar wat anderen allemaal vermeld hebben :)
Komt wel heel erg overéén met da andere, dus ik geef Bas gewo0n gelijk :)
Ik weet niet waarom er moeilijk gedaan wordt. Het is een goed script, en wanneer hij het "gejat" heeft, moet je dat als admin er gewoon bij zetten. (dat kun je wel, bas). Dat is voor hem wat minder, maar je site is dan wel een script rijker. En misschien hebben meer mensen iets aan dat script. Dus mijn oplossing zou zijn: plaats het script terug met een comment waar hij vandaan komt. (wanneer die source inderdaad public is)

John heeft mijn mening
Ik vond het een goed script ik zou gewoon de volgende keer de bron er bij zetten :-|

Reageren