Omdat je dat letterlijk gejat had van een andere site, reden genoeg lijkt me. Mocht je nu gaan beweren dat die site het van jou gejat heeft moet je niet hier verder gaan maar die site opzoeken (iemand hier had hem gevonden en zal hem nog wel weten) en er zelf werk van maken.
en er zat geen uitleg bij over hou je hem gebruikte.. maar die heb jij echt niet gemaakt :) wrm post je het dan eigenlijk en beweer je dat jij hem hebt gemaakt?! :/
Ik vindt het een beetje kinderachtig van jullie, plaats er dan gewoon de bron bij (als het tenminste 'public' is) of vermeld even dat hij verwijdert is.
Ik kies geen partij in deze mochten jullie dat denken! (alhoewel... de mijne heel misschien :-p)
En hoe weten jullie zo zeker dat hij het gejat heeft?
Is dat van jullie waterdicht???
Ik weet niet waarom er moeilijk gedaan wordt. Het is een goed script, en wanneer hij het "gejat" heeft, moet je dat als admin er gewoon bij zetten. (dat kun je wel, bas). Dat is voor hem wat minder, maar je site is dan wel een script rijker. En misschien hebben meer mensen iets aan dat script. Dus mijn oplossing zou zijn: plaats het script terug met een comment waar hij vandaan komt. (wanneer die source inderdaad public is)