Hey waarom is mijn extern mail script gedelete snap er niks van maarja leg maar uit waarom
Jullie nemen niet eens de moeite om er over te praten Bas Kreleger en Mitch...
wat dat betreft vindt ik jullie geen haar beter dan chessere, ook al geen volwassen instelling.

Maar goed, dat nu even terzijde.
Ik zou wel eens willen weten hoe de vork aan de steel zit.
niet wie er gelijk heeft ja of nee, maar of het script gebruikt kan worden ja of nee.
Ik zou er dan wel belangstelling voor hebben, als het 'public' is.

John heeft mijn mening

Dankje Joris.
Nou sorry hoor ik heb deze script gemaakt vraag maar aan john dat ik degelijk wel verstand heb van smtp opdrachten en waarom denk je dat ik iets gejat heb omdat die andere heeft hem ook heeft zou lekker zijn als dat zo in het echte leven ging maarja gelukkig ben jij geen rechter/advocaat
Shit wat een ophef over 1 scriptje... Dalijk krijgen we nog een forumwar :)
Tis verder niet belangrijk, het gaat erom dat, ookal is een script public, je toch wel de moeite kan nemen om de bron te vermelden ...
jullie zijn er mee begonnen door de script te deleten en kijk maar naar de script van bas pdf met php daar geeft ie toe dat de script niet van hem is
Kheb niets gedaan,
Bas heeft een script gevonden dat verdacht veel op de jouwe lijkt, ook zonder comments etc.
Omdat er geen bronvermelding bijstond heeft hij het verwijdert aangezien we al eerder een soort 'ripschandaal' hebben gehad.
En dat is mss mijn mening, maar ik zou het ook fijn vinden als mensen mijn script ergens anders plaatsen dat ze m'n naam of de link erbij zetten :)
waarom laten jullie wel een functie delete staan die niet bestaat??:S:S:S:S dat snap ik dan ook niet
hehe.. ik bedoel het allemaal niet verkeerd.. maar ik wil de site netjes houden..

ik heb het script verwijderd omdat:

1. ik een zelfde script vond die precies hetzelfde was (zie link boven) en er geen bron bij vermeld was.
2. er geen beschrijving bij stond wat het script precies deed
3. er geen voorbeeld bij stond
4. er geen comments in stonden
5. ik niet wil dat er gezegd wordt dat phphulp allemaal scritps geript heeft

over die functie 'delete' (waar ik niets van af wist), die ga ik morgen verwijderen, zal zelf ook even kijken op php.net hoe dat nou precies zit.. ik heb er ook nog nooit van gehoord..

verder hoeft hier niet zo'n ophef over gemaakt worden.. alleen vind ik dat je de bron moet melden als je een script van een andere website hebt..

chessere, ik vind het goed van je dat je verstand hebt van smtp verbindingen, maar vind het wel wat jammer dat je volhoudt dat het script van jou is.. mgoed :) ik naar bed..
delete is een dummy zodat mensen unlink kunnen vinden maarja geeft niet ik heb dat boek ook effe gekocht en het stond er ook in dat dat wel een goede functie was
Ik maak wel z'n script waarmee die connect met een ftp server dan geloof je mij mischien

Reageren