Een tijd terug hebben wij een nieuw layout aangekocht welke we natuurlijk willen gaan gebruiken, maar het nieuwe layout/design is anders qua indeling dan het huidige.
Wat we zoeken is een PHP coder met MySQL kennis en iemand die het layout/design kan slicen zodat we het nieuwe design kunnen gaan gebruiken.
Onze site is een non-profit site dus wij verdienen er geen geld aan het het liefst zijn we ook zo min mogelijk geld ervoor kwijt.
Omdat ik weet (van oude php-coders) dat de coding vrij complex is zijn we wel bereid om een kleine vergoeding te geven.
Heb je evt meer vragen reply gerust of contact me op MSN: [email protected]
Als ik het goed begrijp hebben jullie een layout gekocht maar is deze nu niet meer als een plaatje? Moet hij eerst gesliced worden?
Inderdaad we hebben een nieuw layout/design gekocht, dit is een PSD bestand en de indeling/blok vulling hebben we al bepaald.
Wat er dus moet gebeuren is het slicen van het design en de coding die we al gebruiken er op aan passen.
Op www.whois.net kom ik de volgende informatie tegen over jouw domein:
Registrar: NAMESDIRECT
Domain Name: ACTION-INSIDE.COM
Created on: 01-AUG-04
Expires on: 01-AUG-08
Last Updated on: 03-AUG-06
Op 3 augustus is er dus iets gedaan met het account en nu is de site niet bereikbaar. Het zou mij niet verbazen dat daar een verband tussen zit.
En dat jouw provider in de VS zit, mag niet uitmaken voor de service die je krijgt. Komt nog eens bij dat Amerikanen veeleisender zijn dan Nederlanders. Ik ben bang dat er iets anders aan de hand is.