Hallo ik ben de eigenaar van een al lopende game-website welke te vinden is op http://www.action-inside.com

Een tijd terug hebben wij een nieuw layout aangekocht welke we natuurlijk willen gaan gebruiken, maar het nieuwe layout/design is anders qua indeling dan het huidige.

Wat we zoeken is een PHP coder met MySQL kennis en iemand die het layout/design kan slicen zodat we het nieuwe design kunnen gaan gebruiken.

Onze site is een non-profit site dus wij verdienen er geen geld aan het het liefst zijn we ook zo min mogelijk geld ervoor kwijt.
Omdat ik weet (van oude php-coders) dat de coding vrij complex is zijn we wel bereid om een kleine vergoeding te geven.

Heb je evt meer vragen reply gerust of contact me op MSN: [email protected]
Server is weer terug online, een idd afgelopen week hebben we een renewall gedaan van de domein naam, was onze andere eigenaar vergeten op automatisch te zetten.
Niemand interesse?
Site doet het trouwens weer dus men kan kijken.
Ik denk dat het te veel tijd kost en dat zich niet loont. Veel gasten hier zijn zelf aan iets bezig en gebruiken hun tijd liever zelf. Voor probleempjes is altijd wel tijd. Maar om nou een hele website om te bouwen,...
Het hangt er natuurlijk maar helemaal vanaf wat de nieuwe lay-out is, en hoe de huidige lay out in de code verwerkt is? Is er gebruik gemaakt van templates? Of is er heel veel verspreid door de code heen?
ik snap aleen al niet warom hij overnieuw moet hij is best mooi en zover ik kan zien werkt hij ook prima
We willen gewoon met de tijd vooruit, en we vinden dat het huidge design niet proffesioneel genoeg eruit ziet, wat het nieuwe zeker wel is.

Er wordt trouwens wel gebruik gemaakt van templates op de huidge site, de coding is goed, tis alleen het op zijn plek zetten in het nieuwe design.

Ik nodig dan ook coders die evt vragen hebben of een indicatie willen hebben van het totaal werk om me te adden op MSN ([email protected]) zodat ze in de code kunnen kijken en naar het nieuwe design met daarbij de plannen die we ervoor hebben.
ik zou het best graag willen doen ik heb er aleen nog niet vaak mee gewerkt.
Er wordt trouwens wel gebruik gemaakt van templates op de huidge site, de coding is goed
Dat scheelt al een hoop :-)

Reageren