Ik denk ik open eens een echt koffiehoek Topic. Ik was benieuwd wat jullie deze weken allemaal doen (en wat jullie nu doen)....

Want ik zit de hele dag maar tv-series kijken... best saai na een tijdje
Vakantiebaantje bij dit bedrijf: http://mt.bodycote.com/
Momenteel ben ik verantwoordelijk voor de bediening van 4 metaal zaag machines, binnen gebrachte onderdelen worden namelijk eerst geprepareeerd.
Volgende week moet ik waarschijnlijk charpy slaan of trekproeven uitvoeren.
Vervelen Vervelen en nog eens VERVELEM

Maa aanstaande vrudug (vrijdag) na frankrijk:D

bij de ardesch vlakbij dyon en lyon en ik lig dan vlakbij ruoms:)

En daarna 1 weekje varen nog met bootje en nog 1 week ergens bungalow in friesland (me zusje heeft gevonden, zal wel niks zijn natuurllijk:P)

En daarna weer na school... Me laaste jaar gelukkig:)

Daarna werken,school verdien ik ook eens wat

na ja ik dwaal af voor de rest weet niet echt wat ik ga doen

gR. mebus!
Trekproeven uitvoeren zijn leuk, vind alleen de theorie erachter irritant. Leuke begrippen als, plastische vervorming en dan tot je de vloeigrens heb berijkt enz...
Mebus de l'Ardech ligt bij Lyon dat zo'n ruime 200 km onder Dyon (van de mosterd) ligt.
l'Ardech ligt bij Valence.
@Zim
Wanneer heb jij dan te maken met trekproeven eigenlijk?
Ik studeer Werktuigbouwkunde, en dan krijg als wel eens een glas bier(live voorbeeld) als verzachting van de droge stof.

Heb net met P gehaald in 1 jaar, en ga nu naar 2e! Helaas heb ik geen vakantiebaantje in die richting...
Ik heb al een tijd geen vakantie meer en werk elke dag op kantoor in Amsterdam. Mijn functie is niet echt gedefinieerd, ik doe dingen als applicaties schrijven, documenteren, website development en deels het aansturen van en samenwerken met de designers en dergelijke.

Ik verveel me dus totaal niet :)
Ja ik zou zoiets ook wel willen, maar helaas ik doe niks in die richting wat er op kan duiden dat ik die dingen kan doen...
Ik doe precies wat erik doet. Maar ik hou het bij websites/applicaties schrijven.
IS dat allemaal op eigen baas bassis? of hebben jullie ook diploma's enz?

Reageren