Ik heb weer eens een design gemaakt, alleen kom ik er net achter dat ie niet helemaal 100% goed is voor een 800x600 scherm. A.u.b. alleen bekijken in IE, daar werkt deze testversie goed in.

-Wat is je eerste indruk?
-Is het overzichtigelijk?
-Wat zou je veranderen?

Link: http://deagle.nl/nieuw/

Alvast bedankt,

ArendJan

Edit: hoe kun je eigenlijk die hele zooi centeren via css? Ik heb al float geprobeerd maar dat werkte niet...
Je designs worden beter met de keer :D ! Kleine opmerking.. die achtergrond blokjes/streepjes zijn te fel/hard. Iets zachter is beter, ze maken het moeilijk om te lezen ;) (vind ik dan) .
design is iig beter als de vorige ;-). Alleen mis het geheel in dit design. Het zijn allemaal losse blokken, vooral de footer staat behoorlijk los van het andere! Je kunt het wel in deze blokken doen, maar zet ze dan sowieso veel dichter bij mekaar, kan niet meteen een voorbeeld geven van hoe je dat moet aanpakken! Wat ik wel leuk vind is dat het backgroundplaatje 'doorloopt' in de verschillende blokken. succes verder!
Yep, zat ik zelf ook al aan te denken om die blokken wat dichter bij elkaar te zetten, enneh ik zal ff naar die achtergrond kijken.

Heeft iemand anders nog tips?
Mooi, alleen wat dichter bij elkaar mag idd wel.. alleen ik vind het wel raar dat je een adelaar kiest als achtergrond, Deagle is een wapen en geen vogel..
ArendJan schreef op 10.08.2006 15:02
Edit: hoe kun je eigenlijk die hele zooi centeren via css? Ik heb al float geprobeerd maar dat werkte niet...

body {
  margin: auto;
}

Ziet er leuk uit. Alleen aan het menu mag nog wel wat gebeuren
@jordy : dat menu is vrij simpel ja, wat zou jij er dan van maken?
Trouwens als je die margin op auto zet, worden dan al mijn andere margins ongedaan? Anders ben ik de lul want ik werk best veel met margins om de boel te positioneren...

@Leo : deagle staat voor design-eagle en wat is een eagle? Got it. En wat is mijn naam? Got it too.
* Ik zou met ul en il en plaatjes een leuke knoppen menutje maken
* Als je het goed hebt gedaan wordt je site netjes in het midden gezet zonder dat je andere margins daaronder leiden.
zou je al direct kunnen beginnen met die css tutorials ik heb dringend wat kennis over css nodig
probeer eens wat foto's bij te werken met photoshop
@anthony : hoe bedoel je? Ik heb al wat geprobeerd maar dat was geen succes.... enneh wat bedoel je met css tutorials?

Reageren