Ik heb weer eens een design gemaakt, alleen kom ik er net achter dat ie niet helemaal 100% goed is voor een 800x600 scherm. A.u.b. alleen bekijken in IE, daar werkt deze testversie goed in.

-Wat is je eerste indruk?
-Is het overzichtigelijk?
-Wat zou je veranderen?

Link: http://deagle.nl/nieuw/

Alvast bedankt,

ArendJan

Edit: hoe kun je eigenlijk die hele zooi centeren via css? Ik heb al float geprobeerd maar dat werkte niet...
Waarom staat er een witruimte van een aantal centimeters tussen tarieven en portfolio?.

verder zou ik de streepjes wat zachter maken en tegen de randen aanzetten, de bol kun je centreren door alles in 1 grote div te gooien, en die de eigenschappen:

margin-left: auto;
margin-right: auto;

mee te geven
Die totale div had ik al. En je tips was ik al van plan om te veranderen..... bedankt in ieder geval!
-Wat is je eerste indruk?
Ziet er goed uit.

-Is het overzichtigelijk?
Jawel.

-Wat zou je veranderen?
Die (achtergrond)strepen verder uit elkaar doen.
Bedankt! Ik ga nog het een en ander aanpassen maar dat zie je dan nog wel...

</div>
</div><div id="reclame"><div id="padding2"></div</div></div>

Je hebt die </div> niet goed afgesloten.. jij hebt staan </div moet natuurlijk zijn: </div>
Ik zou het menu ook wat opvallender maken, maak er knoppen van oid.
In Safari gaat het met je header nog een beetje mis, en hij blijft altijd helemaal links staan. Dan wordt er trouwens wel een mooie achtergrond zichtbaar...
In Safari gaat het met je header nog een beetje mis
zelfde in FF
In Opera ook, maar hij zei ook duidelijk dat het alleen nog in IE werkt. Het zal mij wel benieuwen of hij het nu nog werkend gaat krijgen.

AJ, andersom werken is meestal makkelijker :) Eerst de gecko browsers e.d. goed krijgen, dan IE omkopen...
Alleen bekijken in IE, dat gaat nogal moeilijk voor mij he... ;)

Reageren