Hi mensen,

Mijn layout lijkt gewoon goed te werken (nou ja, voor mijn doen, want tis natuurlijk weer super lelijk, maar het gaat om het idee)..

Nu heb ik een probleem: als je hier gaat, dan is alles goed.. log je in (user: phphulp pass: phphulp) dan zie je dat het in een keer HEEL erg verspringt! maar ga je naar een ander linkje (zie menu) dan werkt het wel gewoon..

Weet iemand wat het probleem is?

MvG,
Niek
Zet width van je <table> binnen dat stuk eens in plaats van 700 op 600. Dan past hij precies.
dit doet ie automatisch doordat de tabel te groot is, maak de tabel wat kleiner en kijk nog eens

edit: jelmer was net iets eerder :P
maar het werkt niet, want als ik hem instel op 600, krijg ik nog steeds hetzelfde resultaat!
Het door jouw ingevoerd wachtwoord klopt niet voor de ingevoerde gebruikersnaam.
iemand is er zo bijdehand geweest om het wachtwoord te verranderen
ik zet het nu terug..
het zou weer moeten werken
je hebt een tabel van 600 breed
en daar zet je een plaatje in van 700 breed
ik zie nergens een plaatje van 700 breed!?

[edit]
ik bedoel: een tabel van 600 breed waar een plaatje van 700 breed in staat
[/edit][edit]@grapjas: niet het wachtwoord weer verranderen[/edit][edit]@grapjas: anders doe ik een beroep op mijn ban systeem :p[/edit]
heb al een aantal dingen geprobeert, beetje zitten spelen met de width, maar het heeft geen effect!
Offtopic: Pokemon ook nog gespeeld in mijn vroegere jaren!:D Die kaartjes waren echt masterlijk totdat iemand me chairizard had gejat:D

Ik heb me ff opnieuw geregistreerd maar wat kan je precies met jouw game? Pokemon op lvl 90 zetten zover ben ik al, maar wat kan je er binnekort mee?

Reageren