Hi mensen,

Mijn layout lijkt gewoon goed te werken (nou ja, voor mijn doen, want tis natuurlijk weer super lelijk, maar het gaat om het idee)..

Nu heb ik een probleem: als je hier gaat, dan is alles goed.. log je in (user: phphulp pass: phphulp) dan zie je dat het in een keer HEEL erg verspringt! maar ga je naar een ander linkje (zie menu) dan werkt het wel gewoon..

Weet iemand wat het probleem is?

MvG,
Niek
Ach het leek me wel leuk als die er ook zijn van Pokemon. Ik zal het in iedergeval gaan spelen. :) die vervloekte kaarten kosten handen vol geld!!
Neem een ding van me aan: Pokemonkaarten zijn commerciele rotdingen....
klopt, die dingen kosten handen vol geld enz.
Idd. Mijn zus die in die tijd ongeveer even oud was als ik heeft er echt veel man. Dozen vol. Nu beseft ze zich dat het geldverspilleng was, maar ja. Dat wist ze toen nog niet. Die naieve zus van mij toch. :)
edit: nm :) theres kids present!
Lotte schreef op 14.08.2006 15:24
Idd. Mijn zus die in die tijd ongeveer even oud was als ik heeft er echt veel man. Dozen vol. Nu beseft ze zich dat het geldverspilleng was, maar ja. Dat wist ze toen nog niet. Die naieve zus van mij toch. :)

Verkopen op www.marktplaats.nl
hahahaha, maar ik zat samen met steven te denken aan een mmorpg, maar weet iemand of dit mag ivm met copyrights door nintendo?
Geen idee, maar waarom zou het eigenlijk niet mogen? Misschien kan je er iets van Nintendo bij vermelden =) ?
vanwege de copyright? het is hun spel en gedoe, dus ik weet niet of ik dan zomaar er eens pel van mag maken..!!
'zomaar' zoiets maken gaat zowieso niet :)

ik ben nu al 7 maanden bezig met een text-mmorpg van WoW, ongeveer halverwege nu :)

Reageren