He, ik probeer een computer samen te stellen en hou heel erg van videospelletjes zoals counter-strike. Is de 'Asus V9520 Magic T FX5200 128Mb AGP' videokaart wel een goede kaart om mee te gamen?
hmm.. krijg binnekort weer wat geld na mijn stage .. is 9 jan :) ook ik ga dan voor een nieuwe computer =)
nVidia heeft geflopt met de GeForce FX serie, ten eerste omdat de serie veel te lang werd uitgesteld en ten tweede omdat de ATI kaarten, in zo ongeveer alle tests beter zijn wat ook te maken heeft met de bitrate van die kaarten... nVidia 128-bits ATI 256-bits.. alhoewel de FX5900 en cker de 5950 geduchte tegenhangers zijn van de ATI 9800 Pro...
Ik heb zelf een FX5200 met 128MB, die is zeker beter dan een ATI, ik ken iemand met een ATI 128 MB kaartje, die grafics super langzaam laad, er zullen heus wel beter ATI kaarten zijn, maar dat vind ik wel slecht, is soms zelfs nog aan t laden als je al in de game zit...
ehm... uit alle testen is gebleken dat radeon beter is dan gforce, omdat vooral GF FX5200 veel fouten geeft. ik zou toch gaan voor radeon

mijn radeon 9600 pro laadt bijvoorbeeld halo op 1600x1200 met HIGH quality, een FX5700 kan dat niet (getest op broer's comp)
tnx phperik.. zal tegen die tijd dan ff kijken voor een radeon..
hoi,
Ik heb ASUS V9520 TD layout als videokaart. Nu heb ik een kabel gekocht dat van aan mijn pc naar mijn TV gaat.Maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet overschakelen naar mijn TV.Hoe moet ik het inschakelen dat ik via mijn tv kan kijken?Moet ik eerst iets downloaden?
Mail het antwoord naar [email protected] of plaats het hier
Bij mij hoef ik niets in te schakelen, hang m'n pc aan de 28" TV en kan zelfs de POST volgen op me scherm :)
Ik heb een geforce mc maar nu stap ik over naar ati :p
nVidia ligt momenteel voor :P
Die GeForce 6800Ultra is de topkaart atm ho0r :)
ik draai op dit moment met een Peak Radeon 9600 Pro 128 MB en ik kan alles spelen, zelfs doom3 op 1024-768 alles op medium.
dus dat vind ik wel een relax kaartje onder de €125

Reageren