Hallo allemaal,

ik ben bezig met een JavaScript spelletje voor mijn muziekleerlingen voor het komend seizoen. Zouden de muzikale leden van PHPhulp eens willen testen?

Ik heb zelf al getest in IE, FF en Opera op Windows.

De witte toetsen kun je alleen op de onderste helft aanklikken. Die imagemap moet ik nog wat uitbreiden.

Opmerkingen, tips, bugs, ideeën voor uitbreidingen zijn allemaal welkom!

[edit]
en natuurlijk de link
[/edit]
ok 0 uit 20 voor mij, ik geef de vraag door ;)
Hahaha, nooit muziekles gehad Wes?
10 uit 15, werkt volgens mij wel goed!
@ ArendJan: ik ben trots op je. Maar met welke browser?
@Jan Koehoorn : en ik heb nog nooit muziekles gehad :).... maareh het was met IE...
nee niet echt, nouja meer echt niet :) , misschien moet je mn zus ff vragen winkie, die speelt alles dus die weet dat vast wel goed :)
@ ArendJan: dan was het mooi mazzel! Heb jij in IE ook die bug dat de linker- en rechterborders verdwijnen bij de notenbalk div? Dus de buitenste groene border?
Ja Jan dat klopt idd, wanneer ik op start klik verdwijnen die.

edit:
is het niet leuk om daarnaast een de toon af te spelen wanneer je er op klikt, zodat je het niet alleen kan lezen, maar ook kan horen?

edit2:
Dat die border verdwijnt komt, omdat er onder het toetsenbord GOED, FOUT en AANTAL VRAGEN komt te staan. Je moet dit er nog een extra div in gooien voor IE, ik zal er eens ff naar kijken.
Je bedoeld bij het plaatje waar de noten opkomen? Daar heb ik het ook ja...
@ Kalle: weer zo'n rare IE CSS bug. Kom ik nog wel achter. Een toontje zou inderdaad leuk zijn. Ik weet alleen niet of er een crossbrowser JavaScript manier is om dat te doen. Dan zou het eigenlijk al in Flash moeten.
[edit]
Ik heb hier wel iets gevonden over geluid[/edit]

Reageren