Hallo allemaal,

ik ben bezig met een JavaScript spelletje voor mijn muziekleerlingen voor het komend seizoen. Zouden de muzikale leden van PHPhulp eens willen testen?

Ik heb zelf al getest in IE, FF en Opera op Windows.

De witte toetsen kun je alleen op de onderste helft aanklikken. Die imagemap moet ik nog wat uitbreiden.

Opmerkingen, tips, bugs, ideeën voor uitbreidingen zijn allemaal welkom!

[edit]
en natuurlijk de link
[/edit]
6.67%

Ik sluit mij aan bij WES.
En een mooie klankje eronder zou wel leuk zijn natuurlijk
Ziezo ben terug. Leuk al die reacties! Ik ga eens even onderzoeken of het mogelijk is een MP3 af te spelen met JavaScript. Ik denk in de richting van de <embed> tag. Ik hou jullie op de hoogte!
dat kan :) dan weet je dat :p
Het kan inderdaad via de <embed> tag. IE speelt hem meteen af en is via JavaScript ook te beinvloeden. In FF krijg ik een melding dat ik de QuickTime plug-in moet installeren, terwijl ik QuickTime op mijn computer heb.
Niet heel gebruiksvriendelijk dus...
@jan
idd
Ik krijg ook continu gezeik overe een quicktime plugin, terwijl ik quicktime heb
raar
op een gitaar weet ik mijn noten staan. maar op een piano ? dikke 0 :)
hehe,

mijn 5 jaar keyboard ervaring laat me in de steek, zo lang geleden.
en voor op de gitaar weet ik het ook nog steeds niet, misschien eens in verdiepen. ( Gebruik nog tabs ) :p

@ Jan,

Ziet er erg mooi uit, getest in Opera werkt prima :)
jasper schreef op 15.08.2006 17:04
op een gitaar weet ik mijn noten staan. maar op een piano ? dikke 0 :)

Oh op een piano is dat heel makkelijk;

de zwarte toetsen heb je in groepjes van twee en drie, om en om. Als je een groepje van twee opzoekt, dan zit de C daar links naast. Verder is het een kwestie van tellen: C - D - E - F - G - A - B - C
100% :) Werkt perfect in Opera
eerste keer een 0 goed
2e keer 1 goed

maar echt een heel leuk idee

Reageren