Ik ben al een heletijd bezig met een profielensite (ja alweer 1 :P) hij is eigenlijk nog lang niet af maar ik wou toch alvast jullie mening over design (helaas was het design net klaar voordat ik meer over div ging uitzoeken :( dus het is nog met tables)
- Geef je mening
- Een cijfer
- min en plus punten
- evt verbeteringen
- wat je nog meer wilt zeggen :P
Bedankt :)
P.S: Nog mensen die linkpartner willen worden?
?
Onbekende gebruiker
17-08-2006 21:06
Turmin schreef op 17.08.2006 20:59
- Geef je mening
- Een cijfer
- min en plus punten
- evt verbeteringen
- wat je nog meer wilt zeggen :P
Ik zeg gewoon wat ik wil en ga me niet aan regels binden.
Maar zodra ik je site bezoek voorspel ik je geen grote toekomst met de huidige webadressen.
Op je site aangekomen zie ik een niets zeggende header, heel veel zwarte randen, alleen koude kleuren en zwarte randen. En voornamelijk heel veel zwarte randen van 1px;
De website vind ik ook niet intressant overkomen omdat ik geen idee heb wat ik kan vinden.
Mening: Saaaai, uitermate saai.
Cijfer: niet meer dan 3 of 4. Heb nauwelijks naar de site gekeken, viel in slaap.
Min-punten: De layout zo onvoorstelbaar saai en ik niet verder heb gekeken.
Plus-punten: Niet gezien, 13 in een dozijn website die ook nog eens vreselijk saai is.
Verbeteringen: Maak eens een sprankelende layout! Een layout die uitnodigd om op de site te blijven, er gebruik van te maken, etc. etc.
mening: mag ietjes meer kleur, vraag aandacht voor belangrijke dingen (menu, titels enz) door een afwijkende kleur te gebruiken. de geel uit je logo bijvoorbeeld.
cijfer: voor functionaliteit een 8. voor ontwerp een 5,5
plus/min zie mening.
verbetering. ja afgezien van de kleur weinig. je mist alleen de het sitedoel. mensen komen ook perongeluk terecht op je site en ook die willen weten waar ze beland zijn. mag in de header.
Bedankt voor de reacties :) Als ik tijd heb zal ik toch eens een wat kleurigere lay-out maken.
Hoe kan je aan je design t beste laten zien waar het overgaat (behalve het gewoon in je header zetten).
@Bart, Linkpartner bedoel ik mee dat ik een link naar jou site op de mijne zet en andersom.
- Geef je mening
Te standaard en ontiegelijk saai.
- Een cijfer
4
- min en plus punten
Weinig grafics en erg standaard en saai. Weinig kleurgebruik....
- evt verbeteringen
Meer graphics, kleuren, layout veranderen
Ik zie het, maar ik vroeg om de mening of het nou negatief of positief is :P En nou weet ik wat ik eraan kan doen :) Komt er toch nog een design met div's haha.
Gezien je moeilijke doelgroep en het feit dat je iets aanbied waar er al miljarden van zijn... wat maakt jou website bijzonder dat alle jongeren juist bij jou een profiel moeten aanmaken en niet bij de bekende populaire websites?
Geen idee :P Ik vind het gewoon leuk om te maken en om ervan te leren (php,mysql,css,design) en zowieso onder de vrienden wordt er gebruik van gemaakt en wie zich er verder op registreert dat zal ik vanzelf zien.
Ik wil nog de profielen uitbreiden en misschien nog wat extra functies maar dat hebben de meeste profielen sites ook al :P