Ik ben al een heletijd bezig met een profielensite (ja alweer 1 :P) hij is eigenlijk nog lang niet af maar ik wou toch alvast jullie mening over design (helaas was het design net klaar voordat ik meer over div ging uitzoeken :( dus het is nog met tables)
Het systeeem ziet er goed uit. Maar inderdaad de graphics enzo mogen wel wat fleuriger.
Ik krijg nog geen Hyves/Flickr gevoel (dat houdt in dat je zomaar een uurtje aan het klikken bent zonder dat je het door hebt.)
Maar het begin is er succes
Bedankt voor je reactie :)
Google: Flickr
brengt mij op www.flickr.com lijkt mij niet wat jij bedoelt, wel?
Ik krijg nog geen Hyves/Flickr gevoel (dat houdt in dat je zomaar een uurtje aan het klikken bent zonder dat je het door hebt.)
Dat is een goede tip! :) Maar ik denk ook dat dat met populariteit/aantal leden (= meer profiel, dus meer te bekijken) te maken heeft.
Ik zal laten weten als ik een nieuwe design (in divs :P kan ff duren:P) heb. Ik heb er deze maand nog weinig tijd voor maar in september tijd zat dus dan laat ik wel wat horen.
Jawel die bedoelde ik wel. is wel een ander type site maar als jij het goed doet is het "gevoel" hetzelfde.
Maar ik denk ook dat dat met populariteit/aantal leden (= meer profiel, dus meer te bekijken) te maken heeft.
dat denk ik ook maar jouw site nodigt daar mede door het wat mindere design (somber) ook nog niet echt toe uit.
De door mij genoemde sites zijn beide imo "rommelig" (er staan altijd wel 20 linken op je te wachten) en blijkbaar spreekt dat "de jeugd" wel aan
Klaasjan bedoelt inderdaad www.flickr.com Eén van de meest populaire sites van het ogenblik. Kijk eens naar die layout, de user interface en het gebruik. Dat ziet er toch wel wat beter uit, of niet dan?
http://www.myspace.com/ is een ander voorbeeld van een populaire community. Neem ook daar een voorbeeld aan.
Mijn eerste gevoel zegt dat die website ook niet een van de beste is, aan de layout te zien, maar flickr verwijzen mensen je naar voor die layout, niet voor dat systeem. En iets nabouwen voegt ook niet veel toe zorg voor je eigen dimensie.