nieuw project: The PHPbb Project. Voor meer informatie kan je terecht op www.pcfreaky.be.tc. Zoek mense die willen helpen. Intresse? Stuur mailtje naar [email protected] of reply op deze post.
Hele professionele 'vacature', daarnaast vind ik het een beetje spam. En ik zal je een geheim verklappen. Er is in het geheim al een project bezig, genaamd PHPbb. (http://www.phpbb.com/) met alleen al op hun forum 267544 leden.
Je naam is al bezet, wat oplevert dat jij nooit gevonden zal worden in Google en dat je verward zal worden met het echte phpBB.
Ow, daarbij, heb je een link die direct naar de informatiepagina gaat? Tot nu toe heb ik alleen dit forum gevonden (wat het zo te zien tot nu toe is) maar nergens informatie over hoe je code kan opsturen/opvragen en welke richtlijnen er in de code gevolgd moeten worden...
Maargoed, ik ben wel van plan om in mijn vrije tijd in kenia (=veel) een mooi (OO) forum te schrijven. Eigenlijk bedoeld voor een website die ik aan het maken ben samen met een vriend maar waarschijnlijk word hij ook gewoon ter download aangeboden :).