Hey menseuh,

nieuw project: The PHPbb Project. Voor meer informatie kan je terecht op www.pcfreaky.be.tc. Zoek mense die willen helpen. Intresse? Stuur mailtje naar [email protected] of reply op deze post.

Greatz, PcFrEaKy
en PS: ben bezig met opzetten van developper site: voor nieuwe talen te zetten, codes opsturen, codes opvragen (delen van codes) en structuur hoe codes zijn opgebouwd.
@ Stijn: naast de titel van je post zie je twee buttons. Gebruik de linkse van de twee om foutjes in je post te herstellen, p.s. toe te voegen en dergelijke. Anders ben je namelijk aan het bumpen.
heb je ook een test account voor dat forum zodat we even kunnen kijken??
nou er staat een stukje source op en ik ga nie zomaar men source te grabbel gooien aan iedereen die het wil zien...
Het gaat erom dat mensen verward worden als er twee phpBB's zijn en aangezien die van jouw "nieuw" is en dus de kommende jaren nooit boven aan in Google komen zou je script ook nooit worden gevonden.
Dan denk ik dat er nog minder mensen geinteresseerd zijn, haal er dan af wat niet openbaar mag zijn
wa maakt de naam uit??? ik kan ook een andere naam kieze als jullie da echt zo graag hebben...

en ik ga echt nie voor da ik begin te scripte het internet afzoeke naar namen die al in gebruik zijn hoor... jij wel??
oke je kan inloggen met u/n phpbbtest en ww phpbbtest. Greeatz, PcFrEaKy
ik zie 2 foutmeldingen en kan niet inloggen

Reageren