Je kan gewoon 4 domeinnamen aan hetzelfde hostingpakket koppelen. Maar neem daarvoor eerst contact op met je hoster.
Link gekopieerd
Een domein is in principe gewoon lucht. De nameservers bepalen het hoe en wat van een domein. Dus ook wat jij wil kan je eenvoudig in de nameservers van die domeinen regelen.
Link gekopieerd
Ben je ook nog goedkoper uit dan een hostingpakket.
Link gekopieerd
Kan d.m.v. bijv. een .htaccess bestand in een mapje te plaatsen waar je dan de 'werkende' site verwijst.
E.e.a. is afhankelijk van wat je provider biedt en voor je heeft geregeld zoals SanThe ook zegt de nameserver (DNS).
Link gekopieerd
OFFFFF hosting bij mij onderbrengen, heb je 1x hosting waar 4 domeinnamen (of 400 , jouw feestje) onderhangen
vraag maar aan lissy :)
Link gekopieerd
wes schreef op 21.08.2006 10:53
OFFFFF hosting bij mij onderbrengen, heb je 1x hosting waar 4 domeinnamen (of 400 , jouw feestje) onderhangen
vraag maar aan lissy :)
Geinig. Doe mij maar 400 .nl domeinen.
Edit: Uiteraard voor weinig. Hahaha.
Link gekopieerd
mail maar door met je faxnr , stuur ik je zo een registratieformulier voor 400 domeinnamen :)
Link gekopieerd
wes schreef op 21.08.2006 11:10
mail maar door met je faxnr , stuur ik je zo een registratieformulier voor 400 domeinnamen :)
Ik kan ze ook zelf registreren. Maar wat gaat dat volgens kosten, 400 .nl domeinen.
Link gekopieerd
400 * 2,50 is 1000 euro ongeveer.
Link gekopieerd
Arjan Kapteijn schreef op 21.08.2006 11:14
400 * 2,50 is 1000 euro ongeveer.
Ik vraag me af of die domeinen dan ook echt van jou zijn, of dat je ze een soort van leased. En hoe zit het dan met de nameservers, wie verzorgd dat? En hoevaak kan je verwachten dat die, indien je dat nodig vindt, worden aangepast of volgt er dan steeds een rekening?
Link gekopieerd