Hallo,

Wat mij redelijk vaak gebeurd, is dat het uitklap-menu onder de reclame komt. Is het misschien mogelijk dat iemand dit repareert? Het gaat dan om het onderste menu-item van PHP stuff.
THNX!!!

Groeten en een heel groot compliment voor deze prachtige site,
Jonathan
Het transperant optie van Jan doet het bij mij ook goed! In combinatie met z-index is er in geen 1 browser wat aan de hand...
Wel als het een Flash reclame is...
Willem-Jan schreef op 08.11.2006 15:12
Voor de google reclame, is er geen oplossing om een knopje oid te maken, waarna de reclame 10 seconde verdwijnt? Zodat je even die ene zin kan lezen :)

Ik weet niet of je ervan hebt gehoord, en er enige principiele argumenten tegen hebt, maar je kunt de FireFox extensie Greasemonkey downloaden en elke keer op PHPhulp een script uit laten voeren. Je hebt zo ook een script dat die ad rechts weghaalt.

Ik gebruik ook een script dat de textarea's groter maakt (30 rijen) en een script voor de welbekende ubb bar

Groet,
Ik gebruik Opera, en die heeft standaard al wat blokkeer mogelijkheden, dus het is niet voor mezelf :) Ging met meer om het gebruiksvriendelijkheidsoogpunt. (Wauw wat een mooi woord)
Op je gebruikt de FF extensie adblock. Kun je zelf kiezen wat je allemaal weg haalt.
Je kunt beter even lezen wat mijn tip is op de vorige pagina

[edit]
Goh is dit hetzelfde topic?
[/edit]
PHP Newbie schreef op 21.08.2006 19:38
Of je download de Firefox extensie adblock, en haalt al die vervelende banners weg ;)
Slecht geheugen? Dat had je een tijdje terug namelijk al gezegd ;p
PHP newbie zit alweer te lang achter zijn computer geloof ik :p
Banners, advertenties? Wat zijn dat ook alweer?

Aldus een Adblock Plus (0.7.2.2) gebruiker..
Bij mij werkt dat hele popdownmenu niet zie ik nu :P Kun je nagaan hoe vaak ik het gebruik ;)
dan heb je iets te veel uitgezet Herjan ;-)

Reageren