Wat mij redelijk vaak gebeurd, is dat het uitklap-menu onder de reclame komt. Is het misschien mogelijk dat iemand dit repareert? Het gaat dan om het onderste menu-item van PHP stuff.
THNX!!!
Groeten en een heel groot compliment voor deze prachtige site,
Jonathan
Ik heb het nu ingebouwd, dat als je naar PHP stuff gaat, de advertenties verdwijnen.. Daarna verschijnen ze weer (als je met je muis over plaats van ads gaat).
Is dus puur functioneel, zodat je wanneer het een flash banner is, op 'toevoegen' kunt klikken.
Andere tip Bas, als je een uurtje vrij hebt, maakt PHPhulp versie 3 (of hoeveel dan ook :)) af :P
Volgensmij is er (nog) geen V3 in de maak.. Dus dat maakt Bas niet "in een uurtje". Ik kan Bas best begrijpen, er zijn tenslotte nog meer dingen dan PHP he ;)
edit: Ow Bas, bij mij werkt het niet goed, ik zie nogsteeds de ads omdat Javascript een error aangeeft.
Zijn idd meer dingen in het leven, maar PHPhulp is toch wel iets belangrijks in mijn leven ;-).
Heb het ff getest nu en als het goed is verdwijnen de banners als je het menu aan de bovenkant van de website gebruikt. Zo kun je op toevoegen klikken.