Ja ik heb hem erop staan.
Ziet er goed uit.
Je kan hem zo naast je bestaande systeem installeren.
Ben er zeer tevreden over alhoewel ik nog wel eigenlijk de hele tijd windows opstart. Waarschijnlijk omdat die al compleet is ;)
Kubuntu weet ik ook niet. Ik heb nu een dag of 3 Ubuntu draaien en geen windows meer aangeraakt. In 't begin wel ff war ruzie gehad met o.a. men wireless maar 't werkt allemaal zeer relaxt. Thema's wijzigen en zo is echt super. Ik heb men webdev omgeving al zowat klaar staan. Ik moet 't alleen nog wat dicht timmeren kwa rechten denk ik.
Is er btw ook zo'n apache monitor zoals bij windows? Want volgensmij staat Apache en MySQL nu ook gewoon als een service geinstalleerd. Ik zet em liever alleen aan als 't nodig is vandaar.
Ik heb nou een probleem met kubuntu, ik wil hem dus installeren en daarvoor moet ik booten vanaf de cd-rom en dan start kubuntu rechtstreek vanaf de cd-rom, dan moet ik op install douwen, alleen zodra ik kubuntu wil starten vanaf de cd-rom werkt mijn muis niet. Ik heb een gewone standaart muis via PS/2 poort en een usb-muis. Ik heb die muis dus nodig om op install te douwen, ik snap er niks van, is er iemand die dat ook heeft gehad of weet iemand een oplossing??
?
Onbekende gebruiker
23-08-2006 15:11
Voor Ubuntu is er een alternative CD waardoor je in Text modus kan installeren volgens mij is zo'n zelfde soort CD ook voor Kubuntu beschikbaar.
[edit]Is ook voor Kubuntu beschikbaar, je vind hem op de download pagina[/edit]