Beste,

Ik zie heel veel webhosting aanbiedingen in het forum terug komen van Wes en Bas, dit zijn beiden geen professionele webhosters en daarom vraag ik me af of:

- deze aanbiedingen niet verwijderd moeten worden?
- het is toegestaan om aanbiedingen te plaatsen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

N. Peters
nee :) ik hou me daar wijs vanaf :)
Effies heel OffToppic maar wes waar staat patron ymicum nou toch voor ;-P

Weer OnTopic tja de lijn tussen reclame en helpen is heel dun en als iemand hem voor mij helder kan verwoorden als zijnde toevoegen van de regeltjes dan tja "go for it". Zelf hou ik me bezig met helpen van mensen en wanneer ze om een hoster vragen dan beveel ik aan waar ik goede ervaring mee heb.
offtopic: patronymicum is een stof. gemisch goedje ofzo?

ontopic: Als je reclame wilt maken, kan je tog eigenlijk ook bij webdesign je site posten? Dat draait niet helemaal om reclame... Maar toch
Stel jij verkoopt autos for a living en ik post hier dat ik eigenlijk opzoek ben naar een auto. Eerste wat je dan doet is posten dat je me daarmee kan helpen en dat je wel wat hebt staan... natural reaction.

Ik ga niet een topic neerzetten IK HOST VOOR IEDEREEN KOM SNEL SNEL GOEDKOOP WOEI

daar zit ik ook niet op te wachten. Als je een goedkope plurkhost wil ga je maar naar zon reclameadds googlesponsored ding. Wil je professionele hosting dan wil ik je best uitleggen wat voor een mogelijkheden ik je daarin kan bieden, maar nee ik ga er niet mee tekoop staan. Ik bied het alleen aan als mensen erom vragen

@lissy
Patronymicum = van de naam van de vader afgeleide naam
@ wes : just love your "games" ....

Reageren