@Boaz: Ik ben daarvan op de hoogte, maar het is geen beleid en het staat nergens vermeld dat criminals niet mag op dit forum. Het lijkt mij dus logisch om niet direct iemand weg te jagen.
Edit: En dit probleem heeft verder ook niks met criminals te maken maar gewoon met de database connectie, en die gebruiken we bijna allemaal.
[off]
Er speelt wat meer persoonlijk iets mee,
Ik heb jaren terug een crime site gehad, een site die best aardig liep met 1000 actieve leden etc.
Nu is het zo dat je veel vragen krijgt, over hoe je het doet enzo. Als je tegen sommige mensen zegt, dat je er niks meer aan doet en dat je geen tijd /geen zin hebt om te helpen.... accepteren ze dat en communiceren dan normaal met mij zonder het hierover te hebben.
Maar je hebt er dus ook bij, die lijken op virussen*kijkt naar de toppic openener*, ze blijven maar vragen stellen, *een duidelijke bord voor de kop*, hoe vaak je ook zegt... dat je er niks meer mee doet. De enige oplossing is.... blokken en verwijderen denk je dan. Dan denk je op phphulp, daar zullen ze toch niet komen?? Wel dus.
Vandaar dat mijn irritatie gehalte groot is... bij dit soort vragen.
[/off]
Wanneer u een hekel heeft aan Criminals en de aan Criminals gerelateerde problemen, reageer dan niet op een topic over Criminals. Het bespaart u een hoop frustratie/irritatie en de TS een hoop zinloze reacties. Mocht een topic worden doodgezwegen, dan zal het de TS ook wel duidelijk zijn dat hij/zij met Criminals niet wordt geholpen.
Omdat ik meerdere malen op MSN deze jongen heb geprobeerd te helpen met -tig criminals, weet ik het probleem. Hij is vergeten php/mysql aan te setten. Voor de duidelijkheid, hoe agat dat:
log in op lycos
online tools
php4u aanzetten en mysql gegevens overnemen in script