lees dit een geef je menig:

Opgepast ! er is een boek op de markt verschenen PHP 5 in 10 minuten, geschreven door Rinus van Hagen. Laat je niet vangen aan dat boek, het is plagiaat van de bovenste plank. In dit boek wordt mijn cursus die ik hier gratis ter beschikking stel, praktisch woord voor woord weergegeven. Ik ben de nodige stappen aan het ondernemen om dit een halt toe te roepen.

bron=www.essetee.be(maker van de site, niet het boek).
heej dit bericht heb ik gepost in het koffiehoek en er staat geen koffiekopje meer voor. Na het wijzigen.
Net zag ik wel een koffiekopje..

Edit:
Hij is in de cat PHP & MySQL terecht gekomen...

Elwin
een je mening???
Tsja, je doet er niets aan ...
Dat het gebeurt is dan, de plagiaat wordt al wat aan gedaan lees ik :P
ja das niej leuk voor die dude :) vaag dat dat zomaar wordt gepubliceerd.. zou eigenlijk niet mogen gebeuren maar je hebt van die gasten...

als je meer info hebt, posten :)
En daarnaast kan je niets beschermen wat je het web op knalt..

Kijk bijvoorbeeld maar naar de filmpjes waar VK naartoe linkt..

Elwin
"Volgens de advokaat moet ik enkel bewijzen dat alles wat op mijn site staat eerder gepubliceerd werd dan het boek, wat niet moeilijk zal zijn, aangezien de crusus hier al 2 jaar staat, en dat PHP 5 pas uit is." (http://www.essetee.be/forum/viewtopic.php?t=44)

Hoe kan het dat het boek "PHP 5 in 10 minuten" heet als het gejat is van een site waar het al twee jaar op staat? Of denk ik nu heel raar.
Ja dat vind ik ook vreemd dan jah :S
er is nu bewijs hij heeft het toegegeven!!!!!!
(zie zelfde link)

en linux in 10 min is óók van die schrijver dus wie weet??.

Reageren