Beste mensen ik heb een nieuwe soort inlog script gemaakt die gebruikt van een aantal toepassingen dat een aantal hackers technieken onmogelijk worden mijn vraag is wie denkt dat hij een geweldige hacker is vanavond upload ik de login script naar de server om 7 uur wie denkt dat hij geweldig goed is kan een gok proberen de url upload ik vanavond om 7 uur reply effe of je mee doet de gene die hem als eerste kraakt krijgt een www.watjijwil.com voor niks
ok dan, dan wordt dit voor mij server nummertje 23 ;)

no kiddin, tis mn hobby....

edit: betaal jij de maandlasten van het domein?
hoeveel heb je er all gekraakt?? hoe meer hoe beter je gaat zeker brute force doen??

hoeveel heb je er all gekraakt??

22...

dan vaak windows-servers hoor... (ODBC en ASP zijn erg gemakkelijk)

Edit: brute force? nee, ik begin met sql injection, daarnaa escaping, daarna ga ik mn techniek zeker uitleggen?
oke maar bruteforce lukt niet mer met deze script
ik ben benieuwd, het gaat ook over de beveiliging van de rest van je systeem he ;)
nee alleen om deze login script
ja, dan maak je het wel heel erg onwerkelijk, het is juist de kunst om je login script uit te kunnen lezen, en via de loginpagina (escaping enz) in te loggen op iemand anders naam. Zo wordt het vaak gedaan. Dus wat je hier stelt is erg onwerkelijk.
hij krabelt al terug :)
als je een goede hacker bent kan je alles kraken ;-)
nee, helemaal niet, ik geef alleen een realistisch beeld, dat neemt niet weg dat ik het toch ga proberen. (via het script dan) Het maakt de uitdaging alleen maar groter... Dus ik doe nog mee.

Reageren