Beste mensen ik heb een nieuwe soort inlog script gemaakt die gebruikt van een aantal toepassingen dat een aantal hackers technieken onmogelijk worden mijn vraag is wie denkt dat hij een geweldige hacker is vanavond upload ik de login script naar de server om 7 uur wie denkt dat hij geweldig goed is kan een gok proberen de url upload ik vanavond om 7 uur reply effe of je mee doet de gene die hem als eerste kraakt krijgt een www.watjijwil.com voor niks
wat je moet doen is de login pagina te kraken en op de volgende pagina te komen en krijg je een "secret message" en die moet je aan mij geven en dan krijg je je domain

als je een goede hacker bent kan je alles kraken ;-)

HACKERS EN CRACKERS ZIJN ANDERE MENSEN! DIT IS EEN WERELD VAN VERSCHIL!

soryy, mn caps-lock stond aan ;)
een hacker en cracker kunne precies het zelfde alleen wat ze ermee doen is verschillend ;-)
@chessere
Mag ik ook meer mensen van buiten het forum uit nodigen? dan maak ik er een gezellig avondje van...
nee allen members van phphulp sry
maar denk je het niet aan te kunnen dan??
jawel, alleen met zn allen gaat het sneller. Nu moet ik honderden dingen in mn eentje gaan uitproberen. Dat kost tijd... (dat red ik niet in een avondje)
sry maar alleen mensen van phphulp en een goede hacker doet het in zijn eentje
ja, ok. Dan zo maar. Ik betwijfel of iemand door je script heen komt. Het is gemakkelijk te beveiligen door de variabele met de username en die met de pass te scannen op alle php-gerelateerde tekens en die er uit te filteren. dan is het technisch ONMOGELIJK om door je login heen te komen, technisch gesproken dan. Maar om alle schijn weg te nemen: ik doe nog steeds mee, maar ben ik de enige????
nog wel maar en zijn veel meer ingebracht dan filter je kan wel oneindig proberen dus dat is niet ingebracht alleen ik ga nog niet alle toepassingen verklappen als ie volgende week nog niet gekraakt is publish ik hem op phphulp

Reageren