Gangsterz.nl is een Online RPG-Game, het doel van het spel is om uiteraard de sterkste en de slimste gangster te worden..
Dat doe je door al spelende credits te verdienen om een sterk personage neer te kunnen zetten, als je eenmaal een sterk speelfiguur hebt kan je beginnen met het opbouwen van je eigen carriere als Gangster.

We zoeken iemand met de volgende kwaliteiten:

- Minimaal 16
- Goede kennis van PHP/MySQL/JAVA/IRC
- Genoeg tijd om te besteden aan GangsterZ
- Goede fantasie en doorzettingsvermogen
- Goed werken in teamverband

Wat bieden we:

- Een plek in het admin-team
- De mogelijkheid om GangsterZ naar je eigen vrijheid te verbeteren en/of uit te breiden.
- Leuke team-uitstapjes welke op de planning staan
- En alle andere dingen die je nodig denkt te hebben om je taak te kunnen uitvoeren zijn bespreekbaar.

Lijkt dit je wat? Neem dan snel contact op met Jelle via email, [email protected].

www.gangsterz.nl
verder niet lullig bedoeld maar

$tijd = $geld;

if ($tijd != $geld)
{
exit;
}
Waarom denk je dat jou site het zal gaan halen?
als je kijkt naar Mobstar en BaraFranca o.i.d.

het ziet er op het eerste gezicht nog steeds erg 'criminals' achtig uit.

En zoals wes ook al zegt.
Je zal niemand vinden die voor je scripten voor admin accountje.

je zal toch je portomonnee open moeten trekken.

Mvg,

Erik

[edit]dit vind ik ook erg leuk.
- De mogelijkheid om GangsterZ naar je eigen vrijheid te verbeteren en/of uit te breiden.

Hier staat dus dat ik zonder overleg dingen mag gaan veranderen / verbeteren / toevoegen....
Ik zou iets duidelijk zijn met wat je zegt....[/edit]
Verder zullen er denk ik niet zo heel veel scripters zijn die zowel verstand hebben van php&MySQL EN JAVA EN IRC
Wat is IRC als ik vragen mag...
hihi, hij durft zelfs eisen te stellen...
Erik schreef op 29.08.2006 16:20
Waarom denk je dat jou site het zal gaan halen?
als je kijkt naar Mobstar en BaraFranca o.i.d.

Gangsterz bestaat nu denk ik al twee jaar, heb het zelf ook nog gespeeld. Toen der tijd hadden ze enkele honderde spelers dus dat zat toen en volgens mij nu ook nog wel goed.
@arjan , onnodig
@arjan , je lacht als een meid
jammer dat het een beetje op criminals lijkt
Waarom is er ervaring nodig met IRC en Java? Java verbaast mij helemaal omdat dit een totaal andere programmeertaal is dan PHP. Heb je al wel een keuze gemaakt of je Java of PHP wilt gaan gebruiken? Lijkt mij wel zo handig.

Overigens mag je voor 50 euro per uur bij mij aan de bel trekken.

Reageren