Gangsterz.nl is een Online RPG-Game, het doel van het spel is om uiteraard de sterkste en de slimste gangster te worden..
Dat doe je door al spelende credits te verdienen om een sterk personage neer te kunnen zetten, als je eenmaal een sterk speelfiguur hebt kan je beginnen met het opbouwen van je eigen carriere als Gangster.

We zoeken iemand met de volgende kwaliteiten:

- Minimaal 16
- Goede kennis van PHP/MySQL/JAVA/IRC
- Genoeg tijd om te besteden aan GangsterZ
- Goede fantasie en doorzettingsvermogen
- Goed werken in teamverband

Wat bieden we:

- Een plek in het admin-team
- De mogelijkheid om GangsterZ naar je eigen vrijheid te verbeteren en/of uit te breiden.
- Leuke team-uitstapjes welke op de planning staan
- En alle andere dingen die je nodig denkt te hebben om je taak te kunnen uitvoeren zijn bespreekbaar.

Lijkt dit je wat? Neem dan snel contact op met Jelle via email, [email protected].

www.gangsterz.nl
@wes: ow arjan.. die komt wel hard aan eh?

@webmakerij: Ja maar Barafranca & Mobstar zijn goed beroemd. Mobstar vind ik zelf een stom spel, barafranca is goed..

@ArendJan: IRC is een chat programma, je kan channels joinen die op verschillende servers staan. Via PHP kun je bots in je channel laten joinen en hem admin maken in je channel, als je dan bijv. uit je channel gaat dan is de bot er nog. Als je terug komt kan je via je bot je zelf weer admin maken.

@Jelle de Mik:
Waarom moet je 18 zijn?
Java en IRC moet je dan denk ik ergens anders vinden want als ik het goed zie staat er toch egt http://www.phphulp.nl
18 jaarige mensen hebben vaak geen genoeg tijd om hier aan te werken, ze hebben namelijk werk en andere dingen te doen.
En wat jullie bieden, dat zou ik niet doen.
Ik zie een relatie tussen IRC en Java. Waarschijnlijk wilt hij doormiddel van een Java Applet een verbinding maken met een IRC chatbox o.i.d.
Met Java wordt Java Applet bedoeld.

@ Erik Ik heb niet gezegd dat mijn site het zou gaan halen, het is gewoon een game die goed in elkaar steekt en ook in het verleden heeft getoond dat er absoluut intresse in is.. (webmakerij)

@ frank En zoals er wordt gezegd, er staan inderdaad geen harde vergoedingen tegenover, maar uitjes zoals: Compleet verzorgde dagen airsoften e.d. We verplichten je ook niet om 24/7 achter je pc aan het scipten te zijn..

@ arjan, dat van IRC en Java klopt;)
wes schreef op 29.08.2006 16:18
verder niet lullig bedoeld maar

$tijd = $geld;

if ($tijd != $geld)
{
exit;
}

of zo:

if ($tijd > $geld) {
exit;
}
iemand van 18 jaar zal dat nooit gaan doen!!
voor een scripter die net een beetje begint is het natuurlijk wel interesant maar iemand van 18 jaar zal het niet doen voor wat jij te bieden hebt!

money is the word

echt je zal gewoon niemand vinden die het gratis doet ik zochtook iemand vroeger om en site te scripten maar neen geld was wat ik moest op de tafel gooien :d
Het lijkt me inderdaad dat je iemand zoekt die in eerste instantie enthausiast is en mee kan en wil denken, en daarna geinteresseerd en handig met php is.

Dit ziet er uit als een vacature waar je aardig wat geld voor kan neer gaan leggen.
ik heb wil intresse.
ik ben nog maar 15(29/06/07 word ik er 16)
ik ken php en mysql en wil je wel helpen.
maar irc en flash ken ik niet.
als je intresse hept laat dan iets weten.
Frank schreef op 29.08.2006 16:38

...
Overigens mag je voor 50 euro per uur bij mij aan de bel trekken.

Anders mij wel voor de helft p/uur
en denk je serieus dat iemand met 2 posts na een jaar nog zn topics leest?

Reageren