Hallo,

Ik heb echt steeds gedoe met mn media player (11).
Tijdens het straten gaatie natuurlijk automatisch berekenen hoeveel minuten alle liedjes opgeteld duren. Eerst merkte ik het niet eens met mn playlist van 5 uur aan gedownloade muziek, en wanneer ik naar een volgend nummer ging (willekeurige volgorde) was dat ook in een fractie van een seconde geberut.
Maar nu: op het moment dat ik 'm opstart met 5 mp3tjes, moet ik 30 seconden wachten voordat tie geladen is, dan moettie 10 seconden rekenen (kan ik het net zo goed uit mn hoofd doen). Daarna duurt het nog zon 10 seconden voor het eerste nummer aanstaat, en steets heb ik vervelende onderbrekingen van een halve seconde ofzo. En op het moment dat hij een volgens willekeurig nummer start, gaat mn toetsenbord ineens heeeeel traag doen. Echt strondirritant.
Iemand hetzelfde probleem, ervaringen of tips?

Groeten,
Jonathan
im watching you
o lol haha

boontje komt om zen loontje.

Op windoos kan je met VLC bijna alles dat afspeelbaar is afspelen. (zelf NERO images van DVD's) en je kan er ook met afspeellijsten werken, in is minimalistisch in uiterlijk. dus vind ik die na iTunes wel de aanrader hier.
Ik gebruik hier op Mac altijd Mplayer, dat speelt zo ongeveer alles af wat ik maar kan bedenken, maar is vooral een video-speler. Er zal vast ook wel een Windows-versie zijn aangezien het van oorsprong een cross-platform project is.

http://www.mplayerhq.hu/

Reageren