Ik zoek een scripter voor mijn Nintendo Wii site, hosting & domein zijn al binnen en kunnen gebruikt worden. De layout is ookal bijna af.

Wat ik graag zou willen zien:
- Forum.
- Nieuws systeem.
- Review/Preview systeem.
- Game database, waar je boxart zelf kan posten en alles uitgever etc. ook eronder alle artikelen die over die game zijn geweest.
- Reactie systeem op nieuws berichten/review/preview.
- Image Gallary, dat leden hun tekeningen/photoshop kunsten kunnen tonen, met een reactie systeem dat je je mening kan geven.
- Dat je met 1 account alles kan doen dus: Op review/previews kan reageren en op nieuws kan reageren, ook tekeningen kan plaatsen in de gallery.
- (Admin Paneel)

Helaas kan ik je niet belonen met een geld bedrag maar ik kan wel een Banner naar jouw site plaatsen, ik zou het erg opprijs stellen.

Nou ik hoop spoedig op reacties.

Mvg, Max
Heb er zelf geen tijd voor.. als je een weekje eerder was geweest had het anders kunnen zijn :)

Alleen vind ik het toch raar dat mensen een Wii site beginnen terwijl dat ding over 2 maanden al in de winkels ligt..
Agja, ik zie het probleem niet.

Nouwja, we zoeken nog een scripter. We hebben al 1 aanmelding.
Misschien kan je beter een 'fusie' aangaan met de site uit het andere topic.
Dit is wel erg veel werk. Denk dat z.g.a. niemand dit gratis gaat doen! Voor mij is dit helaas ook te veel werk, (helemaal om het voor nop te doen) naast mijn school e.d. ;)
ik wil best wel :P maar heb geen tijd :D
Digene die wilt scripten krijg 25% winst over een heel jaar! Dit is nog niet zeker.

Mischien kunnen we een klein bedrag vrij maken, nouwja meld je a.u.b. aan :)!
M.axx schreef op 09.09.2006 12:59
Diegene die wilt scripten krijgt 25% winst over een heel jaar!

En wat nou als je 5 scripters hebt? Dat is 125%.
SanThe schreef op 09.09.2006 13:17

En wat nou als je 5 scripters hebt? Dat is 125%.
Maar in dat geval hebben ze er zelf ook bijna niets aan gedaan zodat ze wel 25% extra geven... ;)

Elwin
SanThe schreef op 09.09.2006 13:17
[quote=M.axx schreef op 09.09.2006 12:59]Diegene die wilt scripten krijgt 25% winst over een heel jaar!

En wat nou als je 5 scripters hebt? Dat is 125%.[/quote]
Ik zoek maar 1 scripter.

En als we 2 scripters nemen (Stel dus) dan zou ieder 12.5% krijgen.
Zo gaat de vlieger niet op vrees ik :) . Ik zou gewoon één scripter nemen dan. Hoeveel reclame-inkomsten verwacht je eigenlijk? Of heb je nog andere inkomsten-bronnen?

Reageren